Контрольна робота №4: "Алгоритми та програми" (Python)

Додано: 21 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
20 запитань
Запитання 1

Програма, записана мовою програмування високого рівня, містить команди, що схожі на звичайні слова, записані…

варіанти відповідей

українською мовою

кодом

алгоритмічною мовою

англійською мовою

Запитання 2

Мова, яку використовують для запису алгоритмів, призначених для виконання комп'ютером, називають

варіанти відповідей

Мовою програмування

Вихідними даними

Мова Янкі

Проміжними даними

Запитання 3

Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером - це

варіанти відповідей

Дані

Мова програмування

Вихідні дані

Комп'ютерна програма

Запитання 4

Величини, значення яких не можуть змінюватися в ході виконання программи:

варіанти відповідей

константи

змінні

функції

ідентифікатори

Запитання 5

Об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, текстові поля, написи, смуги прокрутки, повзунки, перемикачі, прапорці тощо називають...

варіанти відповідей

Форма

Проєкт

Сценарій

Програма

Запитання 6

Як приєднати модуль до програми?

варіанти відповідей

from ім'я_модуля import *

ім'я_модуля import

from import *

підключити ім'я_модуля

Запитання 7

Яку команду потрібно обрати щоб напис на вікні у рядку заголовка був "Заголовок вікна"

варіанти відповідей

zagolovok

title

input

print

Запитання 8

Зміна властивостей об’єкта, взаємодія між об’єктами,

утворення нового об’єкта або знищення наявного об’єкта:

варіанти відповідей

Захід

Подія

Програма

Налаштування

Запитання 9

Оберіть об'єкт "Кнопка" у Python.

варіанти відповідей

Label1

Button1

Form1

Edit1

Запитання 10

Оберіть об'єкт "Напис" у Python.

варіанти відповідей


варіанти відповідей

Label1


Button1


Form1


Edit1

Запитання 11

Щоб розмістити поле введення на формі, потрібно вибрати варіант:

варіанти відповідей

Entry

Label

Button

window

text

Запитання 12

Величину, значення якої може змінюватися dвпродовж роботи програми, називають

варіанти відповідей

Змінною

Постійною

Константою

Міткою

Запитання 13

Оберіть вікно Форми.

варіанти відповідей

Вікно

Запитання 14

Програми, створені в середовищі Thonny, називають


варіанти відповідей

 компонентами

програмами

Практичними

Запитання 15

Оператор (команда) присвоювання має вигляд:

варіанти відповідей

 := 

 =

 ==

 =!

Запитання 16

messagebox.showinfo("Заголовок", "Команда")

Що в результаті цього запису з'явиться на екрані?

варіанти відповідей

Перемикач

Повзунок

Список

Вікно повідомлення

Запитання 17

if <логічний вираз>:

блок команд

варіанти відповідей

це опис розгалуження в Python

це опис циклу в Python

це опис масиву в Python

це опис підпрограми в Python

Запитання 18

while <логічний вираз>:

<команда>

варіанти відповідей

Це опис масиву в Python

Це опис циклу з передумовою в Python

Це опис циклу з післяумовою в Python

Це опис лінійного алгоритму в Python

Запитання 19

tkinter.Canvas(<назва форми>, width=<значення>,

height=<значення>)

варіанти відповідей

Малювання

Створення полотна

Графіка

Малюємо на полотні

Запитання 20

• лінія — line(x1,y1,x2,y2)

• прямокутник — rectangle(x1,y1,x2,y2)

• многокутник — polygon(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)

• ламана — polyline(x1,y1,x2,y2,x3,y3)

• еліпс — oval(x1,y1,x2,y2)

• дуга — arc(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4).

варіанти відповідей

Графічні примітиви для малювання

Методи для об'єкта

Точки чорного кольору на полотні

Оператори

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест