9_КР "Квадратна нерівність. Системи рівнянь другого степеня"

Тест виконано: 13 разів
12 запитань
Запитання 1

На малюнку схематично зображено графік функції у= -х2 + 3х. Розв'яжіть нерівність -х2 + 3х ≥0.

варіанти відповідей

[ 0; 3 ]

( 0; 3)

( - ∞; 0 ] ∪ [ 3; +∞ )

( - ∞; 0 ) ∪ ( 3; +∞ )

Запитання 2

Розв'яжіть нерівність: 2х2 + 5х + 2 < 0.

варіанти відповідей

( -2; - 0,5)

( -2; 2)

( 2; - 2)

(0,5; 2)

Запитання 3

Розв'яжіть нерівність: х2 - 36 ≥ 0.

варіанти відповідей

( 0; 6]

( -∞; - 6) ∪ ( 6; +∞)

( -∞; - 6] ∪ [ 6; +∞)

[ -6; 6]

Запитання 4

На рисунку зображено графічний розв’язок однієї з наведених систем. Вкажіть цю систему. 

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка із пар чисел є розв’язком системи рівнянь?

варіанти відповідей

(2;0)

(5;2)

(0;2)

(0;9)

Запитання 6

Скільки розв'язків має система рівнянь, графік якої зображено на рисунку.

варіанти відповідей

3

2

4

жодного

Запитання 7

Відстань між двома містами, яка дорівнює 120 км, легковий автомобіль проїжджає на 30 хв швидше, ніж вантажівка. Відомо, що за 2 год вантажівка проїжджає на 40 км більше, ніж легковий автомобіль за 1 год. Нехай швидкість вантажівки дорівнює х км/год, а легкового автомобіля - у км/год. Яка з наведених систем рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові?

варіанти відповідей
Запитання 8

Різниця двох чисел дорівнює 4, а різниця квадратів цих чисел, взятих у тому самому порядку, дорівнює 256. Знайдіть ці числа.

варіанти відповідей

24 і 20

12 і 16

16 і 20

30 і 34

Запитання 9

.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 10

.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 11

.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 12

.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест