Поневолений український народ М. Коцюбинський у творі «Дорогою ціною» порівнює:
У плавнях пораненому Остапові довелося змагатися:
У якому з творів присутній образ жінки чи дівчини, що є втіленням кохання, здатності до самопожертви заради коханого.
Сюжет повісті М.Коцюбинського "Дорогою ціною" розгортається в такій послідовності:
Про кого йде мова: "Був то молодий безвусий парубок, міцно збудований, у високій сивій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком"? (повість М.Коцюбинського "Дорогою ціною")
Любов до волі у характері Остапа (повість М.Коцюбинського "Дорогою ціною") сформувалася під впливом
Що за повістю Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною» дістається героям дорогою ціною?
Повість М.Коцюбинського "Дорогою ціною" починається
Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що:
Кого діди Платон і Савка ставили за приклад бійцям, що відступали:
Дід Платон з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» лаяв відступаючих наших бійців:
Чий це портрет?
Вийшов із своєї хатки і дивився на нас, як намальований. Було йому літ сімдесят чи, може, й більше. Він був маленький, з підстриженою борідкою. Був би він сильно схожий на святого Миколу-угодника, коли б величезна, мов коров’ячий кізяк, стара кепка не лежала у нього на ушах та землистого, так би мовити, кольору светр не висів на ньому, як на хлопчику батьків піджак.
Чий це портрет?
Хоча про вас і пишуть у всіх газетах і на зборах говорять як про людину безстрашну і невтомну, хоч ви на вид такий, пробачте, і маленькі, і не дуже неначебто й здорові.
Кому належать ці слова:
- Скільки літ їх учили, ти подумай, Платоне, А вони тікають. От він і каже тепер, що ж це ви, каже, робите? Стійте тікать! Чим же далі ви тікаєте, тим більше крові проллється! Та не тільки вашої, солдатської а й материнської й дитячої крові.
Кому належать ці слова:
- Я був тоді ще командиром танка, що залишивсь у німців з пробитим мотором. А до війни я був садівником. Сади колгоспам садив, співав пісень, дівчаточок любив та, мабуть, що й усе.
Кому належать слова:
- Не знаю, чого вони оце так тікають,— сказав ... , ідучи за Савкою до річки, так ніби нас тут зовсім не було.— Чого вони так тієї смерті бояться? Раз уже війна, так її нічого боятися. Уже якщо судилася вона кому, то не втечеш од неї нікуди.
Правильними є всі твердження, ОКРІМ
Кому належать слова:
- Ну, сідайте, повезем. Чого стали? — сказав ..., Він стояв уже біля човна з веслом.— Повезем уже, а там, що бог дасть. Не вміли шануватися, так уж повезем, тікайте, чорт вашу душу бери... Куди ти хитаєш? Човна не бачив, воїн! — загримав дід на когось із нас.
Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є:
У невинуватість Славка вірили:
У якому місті відбуваються події в повісті "Шпага Славка Беркути"?
Якого птаха спас Славко?
Твір Н .Бічуї за жанром
Над Славком Беркутою повинен відбутися суд, бо
З учителів та адміністрації школи на захист Юлька став(-ла)
У дитячій кімнаті міліції втомлена немолода жінка розмовляла про Славка з
Марина Антонівна, мати Славка, була дуже здивована, коли
Отримавши неприємну звістку, Славків батько
Шкільним судом керували
Під час суду, коли розглядали випадок із розпивання спиртного учнями школи, Славко
На суд прийшла представник дитячої кімнати міліції і повідомила, що
Що зробив Юлько Ващук після того, як на суді з'ясувалося, що Славко Беркута не винен?
Події твору відбуваються в такій послідовності
Яке продовження мала думка класного керівника:"Якщо ми не покараємо його, то..."?
Хто "запам'ятовувала обличчя й інтонації,звертала увагу навіть на жести й одяг"?
У який момент "Славко раптом відчув себе сильним і здатним довести власну правоту"?
Які художні засоби використано у цитаті:"Здавалося, вікна тут не відчинялися років зо два, і шепіт ніби плавав у густому повітрі"?
Хто кому висловив правду: "... чужими руками жар хочеш загрібати"?
Насправді все було так :
Які мотиви є спільними для всіх творів: "Дорогою ціною", "Ніч перед боєм", "Шпага Славка Беркути"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома