9_Контрольна робота "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики"

Тест виконано: 191 раз
17 запитань
Запитання 1

Є 8 різних суконь і 3 різних костюми. Скількома способами можна вибрати наряд, що складається із сукні або костюма?

варіанти відповідей

3

8

11

24

Запитання 2

У коробці лежать 6 червоних і 9 зелених олівців. Яка ймовірність того, що вибраний навмання олівець буде червоним?

варіанти відповідей

⁹⁄₆          

⁶⁄₉  

³⁄₅   

²⁄₅

інша відповідь

Запитання 3

Яка ймовірність того, що при одному киданні грального кубика випаде число очок, що дорівнює парному числу?

варіанти відповідей


½


¼

визначити неможливо

Запитання 4

  Яка з подій є випадковою:

варіанти відповідей

при підкиданні грального кубика випаде 5 очок;

площа круга, радіус якого дорівнює 8 см, дорівнюватиме 64 см2

наступним днем після 31 грудня буде 1 січня

наступним днем після 2 грудня буде 1 грудня

при підкиданні грального кубика випаде 5,5 очок;

Запитання 5

В коробці лежать 2 м'ячі, 4 олівці, 7 коробок фарби. Яка імовірність дістати з коробки пензлик?

варіанти відповідей

0,5

0

1/ 13

0,2

Запитання 6

Яка з подій є неможливою?

варіанти відповідей

під час підкидання грального кубика випаде 7 очок

наступним днем після 1 січня буде 2 січня

навмання вибране двоцифрове число буде кратним числу 3

при охолодженні до -5℃ вода перетвориться на лід

Запитання 7

На гістограмі вказано кількість тістечок, пиріжків, сочників і бутербродів, проданих у шкільному буфеті за день. Відомо, що найбільше було продано пиріжків, найменше - бутербродів, а тістечок - більше, ніж сочників. На скільки більше було продано тістечок, ніж бутербродів?

варіанти відповідей

50

40

20

10

Запитання 8

Є 5 різних блуз і 4 різних спідниці. Скількома способами можна вибрати наряд, що склдається із блузи і спідниці?


варіанти відповідей

4

5

9

20

Запитання 9

З 30 екзаменаційних білетів учень вивчив 18. Яка ймовірність того,що саме ці білети він витягне на екзамені?


варіанти відповідей

12

0,6

0,7

18

інша відповідь

Запитання 10

У коробці лежать 13 карток, пронумерованих числами від 1 до 13. Яка ймовірність того, що на навмання вийнятій картці буде записано число, яке: 1) кратне 4; 2) не кратне ні числу 2, ні числу 5?


варіанти відповідей

інша відповідь

Запитання 11

Чому дорівнює середнє значення вибірки 12; 17; 11; 13; 14; 15; 15; 16; 13; 13.


варіанти відповідей

13,5

13

13,9

13,4

інша відповідь

Запитання 12

Із міста А до міста В існують 5 автобусних рейсів і 7 рейсів електричок. Скількома способами можна потрапити з міста А до міста В будь-яким видом транспорту?

варіанти відповідей

2

1

12

35

Запитання 13

У ящику лежать 48 деталей, із них 17 - третього гатунку,19 - другого, а решта - першого. Скількома способами можна обрати деталь першого або другого гатунку?

варіанти відповідей

12

228

36

31

Запитання 14

У класі навчається 25 учнів, із них 12 дівчат. Скількома способами можна обрати дівчину і юнака на ролі ведучих на шкільному святі?

варіанти відповідей

25

156

144

169

Запитання 15

Випробування полягає у витягуванні однієї з карток, на яких написані числа від 1 до 10. Установіть відповідність між подією (1-4), яка відбулася внаслідок цього випробування, та її ймовірністю (А-Д)

1. Число на картці. А 1/10

ділиться на 4

2. Число на картці. Б 3/10

більше ніж 9

3. Число на картці. В. 1/5

не ділиться на 5

4. Число на картці Г. 7/10

не більше ніж 3. Д. 4/5



варіанти відповідей

1-В; 2-Б; 3-А; 4-Д

1-Г; 2-Д; 3-В; 4-А

1-Б; 2-Д; 3-А; 4-В

1-В; 2-А; 3-Д; 4-Б

Запитання 16

Із цифр 1,2, 3 складають число, усі цифри якого різні. 1) Скільки способів існує скласти таке число?

2) Яка ймовірність того, що навмання вибране число буде 321?

варіанти відповідей

9; 2/9

2; 1/2

6; 1/6

3; 1/3

Запитання 17

У скриньці лежать чорні і білі кульки, причому кількість чорних кульок дорівнює а, а кількість білих на одну менше ніж чорних. Яка ймовірність того, що одна навмання взята зі скриньки кулька буде білою?

варіанти відповідей

(а-1)/(2а-1)

(2а-1)/(а-1)

а/(а-1)

2а/(а-1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест