Ознаки художнього стилю:
Функції художнього стилю:
На другий склад падає наголос у слові:
Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука у слові:
Підкреслені літери позначають один і той самий звук у всіх словах рядка:
Звук [й] є в кожному слові рядка:
Уподібнення приголосних відбувається в усіх словах рядка:
Позначте рядок, у якому приголосні тільки дзвінкі:
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка:
Правильно написано всі слова рядка:
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:
Подвоєні літери треба писати в обох словах кожного рядка, ОКРІМ:
Апостроф треба писати в усіх словах рядка:
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ:
Немає лексичної помилки у словосполученні:
Лексичну помилку допущено в рядку:
Літеру и на місці крапок треба писати в усіх словах рядка:
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
Літеру с треба писати на місці крапок у всіх словах рядка:
Прочитайте фрагмент тексту.
Пр(1)томлений Київ тане пр(2)велебними золотими банями церков у пр(3)смерковому світлі. Напівголоса гомонить Хрещатик, тихо пр(4)шіптують травами придніпровські пагорби, засинає велике й вічне Місто.
Літеру е треба писати замість цифри
Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка:
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
(1)Червоно/гарячими стовпами підперло сонце (2)Дівич/гору, (З)срібно/золотими променями яскраво сипонуло в Дніпрові хвилі, заграло (4)біло/пінними бризками, поцілувало (5)синьо/білий (6)паро/плав і соромливо сховалося за (7)зелено/листим (8)верхо/віттям.
Усі цифри на позначення слів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку
Прочитайте речення.
На широчезній рівнині стояли до самого обрію соняшники, стрункі (1) пишноголові, (2) всі, як один, обернені до сонця; здавалося, вони (3) самі випромінювали світло, (4), може, тому навкруги було особливо святково (5) ясно.
Літеру й треба писати на місці обох цифр рядка
Частку не треба писати з наступним словом окремо в реченні:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома