Контрольна робота №5(тестові завдання). Художній стиль. Фонетика, орфоепія, орфографія, лексикологія і фразеологія української мови. 11 клас

Додано: 16 березня 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 374 рази
24 запитання
Запитання 1

Ознаки художнього стилю:

варіанти відповідей

логічність, точність, ясність викладу, образність, експресивність

вільність, спонтанність, непідготовленість, емоційність, експресивність, використання несловесних засобів (міміки, жестів)

точність, логічність, інформативна насиченість, об'єктивність викладу, відсутність образності

вияв індивідуальності автора, образність, багатозначність, метафоричність

Запитання 2

Функції художнього стилю:

варіанти відповідей

інформування та контактування мовців

інформування та вплив на слухачів (читачів)

пізнання та інформування мовців

вираження почуттів мовців

Запитання 3

На другий склад падає наголос у слові:

варіанти відповідей

фольга

спина

підлітковий

русло

Запитання 4

Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука у слові:

варіанти відповідей

начинка

дрова

висіти

черговий

Запитання 5

Підкреслені літери позначають один і той самий звук у всіх словах рядка:

варіанти відповідей

вчиться, радість, тьохкає

душа, хвилюєшся, мрієш

зірка, просьба, зяблик

гордість, поріг, нігті

Запитання 6

Звук [й] є в кожному слові рядка:

варіанти відповідей

поет, історія, сяйво, юрба

ювілей, літній, узлісся, в’єтнамець

буряк, кальцій, мрія, єдність

ярус, лінія, юність, бій

Запитання 7

 Уподібнення приголосних відбувається в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

каска, подружці, ллється

молотьба, футбол, якби, вокзал

 вести, просьба, дігтяр, баскетбол

мороз, кігті, боротьба

Запитання 8

Позначте рядок, у якому приголосні тільки дзвінкі:

варіанти відповідей

контрастний, шлях, долоня, яр

джерельна, дзьоб, зозуля, ранній

шістсот, черешня, щедрування, коляда

малювання, симпатія, пісня, якість

Запитання 9

Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

хвас..ливий, піс..ний, заздріс..ний

совіс..ний, жаліс..ливий, контрас..ний

проїз..ний, пристрас..ний, облас..ний

тиж..невий, форпос..ний, невіс..ці

Запитання 10

 Правильно написано всі слова рядка:

варіанти відповідей

шіснадцять, випускний, компостний

тижневий, ненависний, хворостняк

виїзний, форпостний, студенський

доблестний, піанісці, шістдесят

Запитання 11

Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

орли(н/нн)ий, бе(з/зз)вучний, на(в/вв)ипередки

Прип’я(т/тт)ю, Ро(с/сс)ю, Воли(н/нн)ю

осере(д/дд)я, милосер(д/дд)я, знаря(д/дд)я

широче(н/нн)ий, зі(л/лл)я, тополи(н/нн)ий

Запитання 12

Подвоєні літери треба писати в обох словах кожного рядка, ОКРІМ:

варіанти відповідей

бездо(н/нн)ою глибі(н/нн)ю

тума(н/нн)ою дале(ч/чч)ю

довгожда(н/нн)ою зустрі(ч/чч)ю

со(н/нн)а рі(л/лл)я

Запитання 13

Апостроф треба писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

в..юнитись, зап..ястя, арф..яр

кар..єра, трав..яний, кр..якати

сум..яття, недокрів..я, р..ябий

В..ячеслав, Св..ятослав, Валер..ян

Запитання 14

 Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ:

варіанти відповідей

рум..яний, торф..яний, гр..ядка

об..єктив, солов..їний, дит..ясла

Мін..юст, без..язикий, сузір..я

риб..ячий, об..єднання, верб..я

Запитання 15

Немає лексичної помилки у словосполученні:

варіанти відповідей

впадати у вічі

для любих цілей

розкрийте підручник

здавати екзамен

Запитання 16

 Лексичну помилку допущено в рядку:

варіанти відповідей

на протязі місяця 

відповідно до угоди

згідно із законом

численні дзвінки

Запитання 17

Літеру и на місці крапок треба писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

книж..чка, вул..чка, вузл..чок

мар..во, згар..ще, мороз..во

ш..рокий, сп..тати, ш..потіти

 мереж..во, гл..бінь, п..ріг

Запитання 18

Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

 сут..ніти, в..рещати, кол..скова, в..рболіз

вул..чка, оч..рет, ч..мпіон, юр..сдикція

сем..ро, з..леніти, об..режний, вовч..ня

ч..решня, кр..латий, пл..чима, пш..ниця

Запитання 19

Літеру с треба писати на місці крапок у всіх словах рядка:

варіанти відповідей

..казаний, ..палахнути, ..тягнення

..пресувати, ..формувати, ..літати

ро..хитати, ..худнути, ..тулити

..чесати, ..кинути, ..цілення

Запитання 20

 Прочитайте фрагмент тексту.

Пр(1)томлений Київ тане пр(2)велебними золотими банями церков у пр(3)смерковому світлі. Напівголоса гомонить Хрещатик, тихо пр(4)шіптують травами придніпровські пагорби, засинає велике й вічне Місто.



Літеру е треба писати замість цифри


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 21

Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка:

варіанти відповідей

зірви/голова, військово/зобов’язаний, кіловат/година

науково/фантастичний, сніжно/білий, перекоти/поле

всесвітньо/історичний, лимонно/жовтий, купівля/продаж

історико/філологічний, гірко/кислий, абсолютно/сухий

Запитання 22

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

(1)Червоно/гарячими стовпами підперло сонце (2)Дівич/гору, (З)срібно/золотими променями яскраво сипонуло в Дніпрові хвилі, заграло (4)біло/пінними бризками, поцілувало (5)синьо/білий (6)паро/плав і соромливо сховалося за (7)зелено/листим (8)верхо/віттям.


Усі цифри на позначення слів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку


варіанти відповідей

1, 3, 5

2, 3, 5

2, 4, 5

5, 6, 7

Запитання 23

Прочитайте речення.

На широчезній рівнині стояли до самого обрію соняшники, стрункі (1) пишноголові, (2) всі, як один, обернені до сонця; здавалося, вони (3) самі випромінювали світло, (4), може, тому навкруги було особливо святково (5) ясно.


Літеру й треба писати на місці обох цифр рядка


варіанти відповідей

1, 2

1, 3

2, 3

3, 4

Запитання 24

Частку не треба писати з наступним словом окремо в реченні:

варіанти відповідей

У гущавині лісу не/вгамовно витьохкували солов`ї, віщуючи прихід ранку.

Вже не/далеко той час, коли оксамитовим серпанком молодого листячка вкриються розлогі крони кленів.

Мій князю-соколе, не/має століть поміж нами.

Не/суворо на серці, не/гнівно.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест