Контрольна робота №5 (тестова частина) Варіант 2

Додано: 23 квітня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 103 рази
12 запитань
Запитання 1

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її одиницею

ЧАС

варіанти відповідей

Н

м

безрозмірна величина

с

Запитання 2

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її одиницею

КОЕФІЦІЄНТ ТЕРТЯ

варіанти відповідей

Н

м

безрозмірна величина

с

Запитання 3

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням

ПРИСКОРЕННЯ

варіанти відповідей

а

к

m

G

Запитання 4

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її одиницею

ВАГА

варіанти відповідей

Н

м

безрозмірна величина

с

Запитання 5

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням

ЖОРСТКІСТЬ ПРУЖИНИ

варіанти відповідей

a

k

m

G

Запитання 6

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням

ПЕРЕМІЩЕННЯ

варіанти відповідей

t

м

безрозмірна величина

с

Запитання 7

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням

ГРАВІТАЦІЙНА СТАЛА

варіанти відповідей

a

k

m

G

Запитання 8

Установи відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням

МАСА

варіанти відповідей

a

k

m

G

Запитання 9

За якою формулою обчислююють силу Архімеда?

варіанти відповідей
Запитання 10

На рисунку зображено графік залежності проєкції швидкості руху тіла від часу. Познач ділянки графіку на яких тіло сповільнювалось.

варіанти відповідей

АБ

БВ

ВГ

Запитання 11

На рисунку показано напрямок швидкості руху тіла та напрямок сили, що діє на нього. Обери один з п'яти напрямків, той що відповідає напрямку прискорення, з яким рухається тіло.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

На рисунку зображено графіки залежності сили тертя від ваги для брусків,якірівномірно рухаються горизонтальними поверхнями з різним коефіцієнтом тертя між бруском і поверхньою. Яке зі співвідношень для коефіцієнтів тертя є правильним?

варіанти відповідей

μ1 < μ2

μ2 > μ3

μ2 < μ1

μ4 < μ3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест