Пантелеймон Куліш був відомим письменником, але не
Події, зображені в романі П. Куліша «Чорна рада», відбувалися
Полковника-попа Івана Шрама найбільше турбавало те, що
Шрам одночасно був попом...(за романом "Чорна рада")
Події доби Руїни описано у творі...
Хто з названих осіб займався перекладами Біблії українською мовою?
Чорна рада — це
Іван Брюховецький, герой роману П. Куліша «Чорна рада», завоював довіру запорожців і черні
Кому присвячена повість "Інститутка"
За те, що Прокіп заступився за свою дружину (повість Марка Вовчка «Інститутка»), його
Весело золочити степ, поля красні! степ заланий наче втікає в тебе перед очима далеко кудись, далеко... Любо на волі
дихнути
У тексті вжито такі художні засоби:
Установіть відповідність між героями та їхніми виовлюваннями.
1 Та на волі і лихо і напасть — ніщо не страшне. На волі я гори потоплю!
2 Приніс я тобі грошенят крихту, п'ять карбованців. Поживай здорові. ... Се не панські гроші —братерські: ними не зажуришся. Я собі зароблю.__
3 Було, мене й б'ють (бодай не згадувать!) — не здержу серця, заплачу; а роздумаюсь трохи — і сміюся.
4 І морено, й мучено нас — та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу
зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та чи в їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...
А Устин Б Назар В Прокіп Г бабуся Д Інститутка
Основним художнім прийомом, який використовує Марко Вовчок у повісті «Інститутка», є
Як ставився чоловік ( Морко Вовчок "Інститутка") до жорстокості та постійних вибриків дружини?
Для Кирила Тура та Петра Шрама наслідком викрадення та повернення Лесі Череванівни було те, що
Установіть відповідність між героєм і його портретом.
1 ...Був високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить, то справді по-гетьманськи...
2 Хто б не споглянув на його високий зріст, на тонкий да хисткий стан, хто б не завважив молодецьку силу в руках і в ногах, усяк бисказав, що не зовсім іще лихо.
3 Чоловічок сей був у короткій старенькій свитині, у полотняних штанях, чоботи шкапові попротоптувані — і пучки видно. Хіба по шаблі можна було б догадуватися, що воно щось не просте: шабля аж горіла од золота, да й та на йому була мов чужа.
4 ...Другий по одежі і по сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах на виду — старий «козарлюга».
А Михайло Черевань БПетро Шрам В Іван Шрам Г Яким Сомко Д Іван Брюховецький
Марко Вовчок протиставляє аристократизм за духом аристократизму за походженням через образи
Він пригорне мене та подивиться в вічі так-то любо, що чую, наче в мене крила виростають.
У тексті вжито такі художні засоби:
- Ох, бабусю! І морено, й мучено нас - та все дурницею. І те вчи, і друге, й десяте, й п'яте... товчи та товчи, та й товчи!.. Нащо мені те знати, як по небу зорі ходять або як люди живуть поза морями та чи в їх добре там, та в чи їх недобре там? Аби я знала, чим мені себе між людьми показати...
У тексті вжито такі художні засоби:
Полковий лікар, чоловік панночки з повісті Марка Вовчка «Інститутка», виявив себе як людина
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома