Правильно узгоджено прикметник з іменником
А
далека путь
Б
десяткова дріб
В
наукова ступінь
Г
нестерпна біль
Д
хронічна нежить
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Іменник виділено в словосполученні з тексту
А
починається з колискової
Б
звучання почутої мелодії
В
для маленької дитини
Г
ходить навшпиньках
До одного роду належать обидва іменники рядка
А
Сімферополь, Сибір
Б
рукопис, магістраль
В
ательє, маестро
Г
лібрето, колібрі
Д
тюль, Охтирка
Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка
А
красиве панно, багатолюдний Делі, широка Міссурі, веселий месьє
Б
маленьке какаду, змістовне лібрето, високе Кіліманджаро, струнка міс
В
сонячна Перу, золоте кольє, сіре кашне, дивакуватий маестро
Г
ліричне інтермецо, козацький бароко, старе піаніно, цікаве кіно
Д
смачне манго, новий фортепіано, далека Чилі, біле жабо
Позначте рядок, у якому всі іменники належать до жіночого роду:
А
вуаль, Чилі, акварель, Міссісіпі
Б
зала, синиця, воєвода, комісія
В
загс, ГЕС, жовч, пастораль
Г
бязь, СДПУ, Токіо, юнь
Д
сутінь, путь, степ, галузь
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Слухай-но, __________, чи не міг би ти купити мені __________ гуаш?
А
Остап, червоний
Б
Остапе, червону
В
Остап, червоне
Г
Остапе, червоний
Д
Остапу, червону
Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
А
верф, паралель, подорож, мазь
Б
пам’ять, сіль, велич, лазур
В
вуаль, буденність, суміш, папороть
Г
кров, заметіль, емаль, світлотінь
Д
магістраль, ціль, мігрень, пастель
У реченні Геракл переміг Антея, лише відірвавши його від матері-Землі вжито дієслово...
Дійсний спосіб дієслова означає...
Оберіть речення з дієприслівниковим зворотом.
Службова частина мови, яка надає реченням чи окремим його членам певних відтінків значення або служить для утворення окремих граматичних форм
Скільки займенників у поданому тексті?
Наш добробут багато в чому залежить від рослин. Вони виділяють кисень, а без нього і рослини, й тварини взагалі не могли б існувати. Рослини для нас - важлива частина їжі, з них ми одержуємо ліки, а з деревини зводимо будинки й виготовляємо меблі.
Укажіть, про яку службову частину мови йде мова : виражає залежність одного повнозначного слова від іншого в словосполученні або реченні.
Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника у варіанті
Текст і завдання до нього.
1. Чудово було тут, на Дніпрі! 2. Широко, на кілька верстов розметнувся він, спокійно плинучи під сонцем до моря. 3. Святково мигтять чайки над небесно чистою водяною рівниною, біліють вітрильники, снують шаланди, підходять плоти... 4. Сила-силенна води, чистої, свіжої, солодкої, плине і плине кудись до моря. 5. Багатий нею Дніпро, багатший за всякого царя. 6. Весь ярмарок, згоряючи від спраги, черпає з нього пригорщами, кухлями, тисячами відер, та в ньому не меншає анітрохи. 7. Найвправніші нирці не можуть сягнути дна в його холодних глибинах. 8. Як добре що належить він усім, однаково привітний та щедрий до кожного...
Вкажіть номери речень, у яких є 2 і більше прислівники.
Разом треба писати всі прислівники в рядку
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). (1)Мої дні течуть (2)тепер серед степу, (3)серед долини, (4)налитої зеленим хлібом.
А займенник
Б прислівник
В прийменник
Г дієприкметник
Д дієприслівник
Позначте рядок, у якому всі прислівники пишуться через дефіс.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома