1. Після однорідних членів треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)
2. Перед однорідними членами треба поставити двокрапку в реченні (розділові знаки пропущено)
3. Узагальнювальне слово після однорідних членів є в реченні (розділові знаки пропущено)
4. Узагальнювальне слово після однорідних членів є в речення (розділові знаки пропущено)
5. Звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
6. Поширеним звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
7. Вставним словом ускладнено речення ( розділові знаки пропущено)
8. Прочитайте речення. Під якою цифрою не потрібно ставити кому?
Кажуть (1) щастя приходить до того (2) хто наповнений мрією (3) любов'ю (4) і добром.
9. Установіть відповідність.
1. речення з однорідними присудками
2. речення з однорідними обставинами
3. речення з однорідними підметами
4. речення з однорідними означеннями
А. Каштани хитають привітним і теплим гіллям.
Б. А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки.
В. Важкий човен помаленьку й мляво сунувся по воді.
Г. Насунули снігові хмари і оповили небо.
10. Установіть відповідність.
Значення вставного слова
1. емоційна оцінка
2. зв'язок думок
3. активізація уваги
4. джерело повідомлення
А. Кажуть, кропивою лікують від ревматизму.
Б. Таким чином, було вирішено, що йдемо до Блакитних печер.
В. Даруйте, професоре, але тепер усе можливе.
Г. На жаль, чудес на світі не буває.
11. Укажіть речення, яке не потребує редагування.
12. З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні (цифра позначає наступне слово)
(1)У Карпатах (2)ростуть рідкісні (3)рослини: тис ягідний, ялиця (3)біла, (4)рододендрон.
А. Дієслово
Б. Іменник
В. Прийменник
Г. Прикметник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома