Контрольна робота №7. Творчість В.Стуса, А.Малишка, В.Голобородька, І.Драч

Додано: 14 квітня 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 140 разів
15 запитань
Запитання 1

Ідея твору І.Драча «Балада про соняшник» висвітлена в рядку...

варіанти відповідей

поет повинен прагнути високості в поезії, укорінюючись при цьому в рідному ґрунті, у національній творчості

тільки той творець може відкрити сонце поезії, хто, поглянувши на це сонце, навіки ним захоплюється

поет повинен прагнути високості в поезії, укорінюючись при цьому в рідному ґрунті, у національній творчості; тільки той творець може відкрити сонце поезії, хто, поглянувши на це сонце, навіки ним захоплюється.

розкриття важливої ролі слова в людському житті.

Запитання 2

Реформував жанр балади, відкинувши традиційні легендарно-історичні та героїчні атрибути, залишивши ліро-епічну структуру 

варіанти відповідей

Д.Павличко

І.Драч

М.Вінграновський

В.Симоненко

Запитання 3

«Сонячний поет» - це про ...         

варіанти відповідей

О.Довженка

О.Гончара

В.Симоненка

Д.Павличка

І.Драча

М.Вінграновського

Г.Тютюнника

Запитання 4

У рядках "Мені війнула в очі сивина, Та я нічого не везу додому… " ужито

варіанти відповідей

символ

оксиморон

анафору

персоніфікацію

гіперболу

Запитання 5

Який художній прийом домінує в уривку:

У соняшника були руки і ноги,

Було тіло шорстке і зелене,

Він бігав наввипередки з вітром,

Він вилазив на грушу і рвав у пазуху гнилиці.

варіанти відповідей

 еліпсис

 паралелізм

перифраз

персоніфікація

Запитання 6

Яка з фігур поетичної мови застосована в уривку:

Ти знаєш, що ти - людина?

Ти знаєш про це чи ні?

варіанти відповідей

анафора

епіфора

інверсія

синекдоха

Запитання 7

Установіть відповідність між назвою вірша та ідеєю


1 “Два кольори”

2 “Лебеді материнства”

3 “Ти знаєш, що ти – людина”

4 “Задивляюсь у твої зіниці”


А Роздуми над долею рідної землі, її історії,любов поета до своєї Батьківщини

Б Заклик раціонально використовувати час, відведений на життя, поспішати жити

В Уславлення материнської любові,яка буде супроводжувати її дитину протягом життя

Г Заклик не забувати своє коріння, батьків, те, що є основою життя

варіанти відповідей

1-Г, 2-В, 3-Б, 4-А

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б

1-Б, 2-А, 3-Г, 4-В

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

Запитання 8

Образ матері є в усіх поезіях, окрім

           

варіанти відповідей

“Пісня про рушник”     

“Два кольори”  

“Лебеді материнства”

“Задивляюсь у твої зіниці…”

Запитання 9

Установіть відповідність між автором та уривком із його вірша.

1 Павло Тичина

2 Андрій Малишко

3 Василь Симоненко

4 Іван Драч


А Можна вибрать друга і по духу брата

Та не можна рідну матір вибирати.

Б Красиве засмагле сонце

В золотих переливах кучерів,

У червоній сорочці навипуск,

Що їхало на велосипеді,

Обминаючи хмари на небі…

В Мене водило в безвісті життя

Та я вертався на свої пороги,

Переплелись, як мамине шиття

Мої сумні і радісні дороги.

Г Ви знаєте, як сплять старі гаї?

Вони все бачать крізь тумани.

"Ось місяць, зорі, солов'ї"

"Я твій" – десь чують дідугани,

А солов'ї!..

Та ви вже знаєте, як сплять гаї!

Д Я візьму той рушник, простелю, наче долю,

В тихім шелесті трав, в щебетанні дібров.

І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю:

І дитинство, й розлука, і вірна любов.

варіанти відповідей

1 - Г 2 - Д 3 - А 4 - Б

1 - А 2 - Б 3 - В 4 - Д

1 - В 2 - Д 3 - Г 4 - А

1 - Д 2 - В 3 - Г 4 - Б

Запитання 10

Творчість І. Драча, Д. Павличка, М. Вінграновського об’єднує заняття

           

варіанти відповідей

журналістикою          

робота над кіносценаріями        

літературною критикою

знімання фільмів

Запитання 11

Вислів: "Я поетичної біжутерії не ношу" належить

варіанти відповідей

Л. Костенко

Д. Павличку

М. Вінграновському

В. Симоненку

Запитання 12

Уривок "І застиг він на роки й століття В золотому німому захопленні: - Дайте покататися, дядьку! А ні, то візьміть хоч на раму. Дядьку, хіба вам шкода?" Узято з

варіанти відповідей

поеми

роману у віршах

балади

думи

пісні

Запитання 13

Увідповідніть автора з висловлюванням про його твір.

1 Микола Куліш

2 Олександр Довженко

3 Андрій Малишко

4 Володимир Сосюра

Висловлювання

А «Цей вірш став хрестоматією, проте й досі зазвичай друкується не за першою публікацією 1944 а за “перечесаною" радянською цензурою. Порівняймо, наприклад, різні варіанти п’ятої строфи — донедавна її текст звучав так: вона, тобто Україна, “...у квітці, в пташині, в електровогнях...”»

Б «Маємо двох ліричних героїв, два обличчя авторського “Я”: малий Сашко як головна дійова особа спогадів і зрілий майстер, який ті спогади перепускає через свій гіркий життєвий досвід, свої страждання, узагальнюючи, збираючи їх у художні образи».

В «У 1890 р. через участь у “Покутській трійці” — таємному творчому об’єднанні духовно близьких митців-земляків, до складу якої входили також Лесь Мартович та Марко Черемшина, був виключений із Коломийської гімназії».

Г «Усе найдорожче, найрідніше, найсвятіше у нього пов’язане з образом матері, яка навчила добра, краси, любові до людей. “Пісня про рушник” — це данина подяки й любові народного поета священній пам’яті Матері».

Д «Він входить до літературної організації “ВАПЛІТЕ”. Веде багаторічну плідну співпрацю з трупою театру “Березіль” та його режисером Лесем Курбасом, з яким познайомився 1925 року».

варіанти відповідей

Запитання 14

Поетом-сучасником є

варіанти відповідей

Максим Рильський

Василь Симоненко

Василь Стефаник

Василь Голобородько

Володимир Сосюра

Запитання 15

Характеристики «київських неокласиків» наведено в кожному рядку, ОКРІМ

варіанти відповідей

неформальне товариство вільних митців, які шанували талант, цінували літературу

відмежовувалися від позахудожніх організацій

неокласики характеризувалися елітарним уявленням про письменство

принципи «аристократизму духу», творчого інтелекту, тяжіння до високої культури мислення й дисципліни поетичного мовлення

тісна співпраця з графоманами та пролетаріатом, возвеличення робітників і селян

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест