Яке було найбільше бажання Марфи?
У творі «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника зображено трагічну долю
Яку роботу мав Михайло до ув′язнення
Чому Марфа так пильно проводила поглядом студента?
4. Що зробила Марфа з листом призначеним Софії, який дав поштар?
Який факт біографії Григора Тютюнника покладено в основу новели «Три зозулі з поклоном»?
У якій частині новели вжито вислів " три зозулі з поклоном"
«Три зозулі з поклоном» – це слова з народнопоетичного твору
Упізнайте героїню твору за описом:
"Вона стоїть без хустки, сива, пишноволоса - колись її волосся сяяло проти сонця золотом, тепер не сяє. Видно, думаю собі, волосся умирає раніше, ніж людина"
Упізнайте героя за описом.
"...він якось і не старів, однаковий зоставався і в двадцять, і в тридцять годочків... сокіл був, ставний такий, смуглий, очі так і печуть чорнющі".
Упізнайте героя новели.
"...Сидить у стелю дивиться. Або у вуса дме, то в один, то в другий - розпушує. То я йому галушок миску гарячих (він їсти страх любив)
У якому місті Софія востаннє бачила Михайла?
Що є кульмінацією новели "Три зозулі з поклоном"?
Яку винагороду давала Марфа дядькові Левку?
Завершіть речення "Тоді не було б тебе... - шумить "татова ..."
Слова "Нащо людину мучити, як вона і так мучиться" говорить
Укажіть, яку присвята має твір Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном".
Укажіть жанр твору Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном".
Укажіть, яка подія стала поштовхом для написання твору "Три зозулі з поклоном".
Укажіть, хто вгадується в образі оповідача-студента.
Укажіть, яке прохання словами: "... послав три зозулі з поклоном..." передав Михайло Марфі.
Марфу в селі називали
Кому належить репліка:" Чорнила слізьми не розмаж?"
Хто в новелі "катувався над галушками?"
Кого у творі названо маленькою, перепілочкою і чий це опис: "...тонесенька, тендітна, в благенькій вишиваній сорочині й рясній спідничині над босими ногами, сяє жовтими кучерями з-під чорної хустки..."?
В останньому листі ("Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнник) рукою Михайла було закреслено, а потім знову написано:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома