Контрольна робота (Алгоритми та програми) 6

Додано: 6 червня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 146 разів
16 запитань
Запитання 1

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 2

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення 

Запитання 3

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 4

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Розгалуження

Слідування

Повторення

Запитання 5

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "пропуск" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків 

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 6

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 7

Що означає ця команда в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 8

 Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 9

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 10

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 11

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

кока-кола

спрайт

лимонад

фанта

живчик

пепсі

Запитання 12

Файл, створений у середовищі Скретч, називають

варіанти відповідей

програмою

сценою

проектом

алгоритмом

Запитання 13

Повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії - це?

варіанти відповідей

виконавець

команда

план дій

алгоритм

Запитання 14

Завдяки чому ми можемо малювати в "Scratch"?

варіанти відповідей

блоку "перемістити вказівник миші"

блоку "змінити колір олівця"

блоку "коли натиснуто"

блоку "опустити олівець"

Запитання 15

До якої групи об'єктів у програмі "Scratch" відноситься команда "переміститися на 10 кроків"?

варіанти відповідей

олівець

рух

вигляд

керування

Запитання 16

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?

варіанти відповідей

5

2

7

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест