У атомі негативно заряджений електрон притягується до ядра, яке має позитивний заряд, але не падає на ядро. Вкажіть прізвище вченого, який правильно пояснив цю суперечність:
Електрон в атомі Гідрогену обертається навколо ядра, отже, рухається з прискоренням. Поясніть, чому електрон не ви промінює електромагнітні хвилі:
Вкажіть, коли атом може випромінювати світло (згідно з теорією Бора):
Електрон у атомі Гідрогену перейшов з першої орбіти на третю, а потім ─ з третьої на другу. Вкажіть, як змінювалася енергія атома:
Стрілками позначені переходи між енергетичними
рівнями атома. Вкажіть цифру, якою позначений перехід, що
супроводжується поглинанням фотона:
Вкажіть, що таке радіоактивність:
Вкажіть, що таке α-частинка:
Використовуючи Періодичну систему хімічних елементів, визначте елемент, що утворюється в результаті α-розпаду Радію :
Вперше нейтрон був виділений з ядра атома в результаті бомбардування α-частинками Берилію. Виберіть рівняння від повідної реакції:
Виразіть у МеВ енергію, яка відповідає 1 а.о.м.:
Вкажіть частинку, яка не дописана в рівнянні реакції ?:
Вкажіть ізотоп, який не дописаний в рівнянні реакції
Вкажіть, чому дорівнює коефіцієнт розмноження нейтронів:
Стрілками показано переходи між енергетичними рівнями атома. Вкажіть позначення переходу, який супроводжується випромінюванням фотона з найменшою енергією:
Виберіть формулу для визначення довжини хвилі випромінювання атома Гідрогену при переході з т-ої орбіти на п-у:
Вкажіть, що можна пояснити за допомогою постулатів Бора:
Виберіть пристрої, які розділяють хвилі різної довжини:
Вкажіть, де застосовують ізотопи:
Виберіть визначення енергії зв'язку атомного ядра:
Вкажіть речовини, які використовують для сповільнення нейтронів:
Який хімічний елемент утвориться внаслідок подвійного α-розпаду атома титану
Який хімічний елемент утвориться внаслідок подвійного β-розпаду атома талію
Скільки нейтронів міститься в ядрі атома феруму (Fe)?
Скільки нейтронів міститься в ядрі атома осмію?
Знайти енергію зв'язку ядра ядра алюмінію ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома