Діагностувальна робота. Аудіювання. Груші - дві і одна (за Б. Комарем)

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 128 разів
8 запитань
Запитання 1

1.Від чийого імені ведеться розповідь у творі?

варіанти відповідей

від імені Оксани

від імені хлопчика

від імені бабусі

Запитання 2

2. Що трапилося з бабусею?

варіанти відповідей

їй стало погано

вона загубила гаманець

вона спіткнулась і мало не впала

Запитання 3

3. Що було в кошику у старенької?

варіанти відповідей

груші

яблука

овочі

Запитання 4

4. Чому мама раділа?

варіанти відповідей

бо її діти повернулися додому

бо в неї такі виховані та чемні діти

бо їй було самій приємно допомогти бабусі

Запитання 5

5. Якою описує автор бабусю у творі?

варіанти відповідей

старенька, неуважна, невихована

старенька, спиралася на палицю, їй важко було нахилятися, ще й недобачала, ввічлива

молода, спритна, вихована

Запитання 6

6. Як бабуся віддячила дітям за допомогу?

варіанти відповідей

пригостила пиріжками

подякувала й пішла далі

подякувала й пригостила грушами

Запитання 7

7. Чому, на думку хлопчика, старенька дала Оксанці дві груші?

варіанти відповідей

бо Оксана їй більше сподобалась

бо Оксана дівчина, ще й мала

бо Оксана допомогла зібрати груші

Запитання 8

8. Як ти вважаєш, чи справедливо бабуся розподілила груші між дітьми?

варіанти відповідей

справедливо, бо Оксана дійсно допомогла, а Рома тільки підказував бабусі, де лежать груші

несправедливо, бо допомагали разом, значить, і груш повинно бути порівну

несправедливо, бо Рома показував, де лежать груші, а Оксана не стала підказувати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест