На що весь час скаржився юнак?
На який скарб натякав дідусь юнакові?
Як дідусь заставив хлопчину задуматися над своїми скаргами?
Що є найціннішим скарбом кожної людини?
Як став жити юнак після повчань дідуся?
Доповнити речення.
Цілісінький день скаржився юнак на своє убоге життя, бо хотів...
4. Встанови правильну послідовність подій.
Дідусь попросив хлопця продати свої руку та ногу.
У тебе є найцінніше багатство.
Бережи та радій тому, що є.
Юнак скаржився на своє убоге життя.
Продай мені свої очі.
Почав сумлінно працювати і радіти життю.
Яка головна думка твору?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома