Чи тотожно рівні вирази:
Подайте у вигляді степеня добуток: 6·6·6·6;
Виконайте дії: ( y8 y2):( y8: y2)
Обчисліть значення виразу: 34–53+(–1)7.
Подайте у вигляді степеня вираз: (n2)6· n9;
Запишіть у вигляді одночлена стандартного вигляду вираз: 3x2yz7·(–0,5xy4z5)2;
Спростіть вираз: 5(x+y– z)+5(x– z) –5y=
Спростіть вираз: ( -0,5а3в4)4·(4a5b)2
Порівняйте: 1) 612 і 365;
5x2y=8. Знайдіть значення виразу: 5x4y2.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома