Який з виразів не має змісту?
Обчисліть:(−3√5)2
Спрости вираз.
Обчисліть: √32:√2
Знайти корені рівняння: х2 =64
Винесіть множник з-під знака кореня: √50.
Внесіть множник під знак кореня: 4√3
Звільнитись від ірраціональності в знаменнику дробу: 8 ⁄ √2
Знайти два послідовних цілих числа, між якими знаходиться число √41
Через яку точку проходить графік функції у= √х?
Порівняйте числа 2√7 і 3√3.
Знайдіть значення виразу:
( 3 - 2√7)2 + 12√7.
Спростіть вираз √16х +√100х -√81х
Обчислити (√11 - х)(√11 + х).
Виконайте дії: (2√5 - √18)(√18 + √5) - √90.
Звільнитись від ірраціональності в знаменнику дробу .
Спростити:
10√3 - 5√48 + 2√75.
Який вираз не має змісту?
Знайдіть значення виразу √(х+4), якщо х = 5.
На якому малюнку зображено графік функції
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома