9 клас. Розв'язування текстових задач за допомогою системи рівнянь

10 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції у = х2 + 4х - 5. Знайти множину розв′язків нерівності х+ 4х - 5 ≤ 0

варіанти відповідей

(-5; 1)  

(-∞; -5] υ [1; ∞)

  [-5; 1]

(-∞; -5) υ (1; ∞)

Запитання 2

На рисунку зображено графік функції у = -3х- 6х . Знайти множину розв′язків нерівності -3х2 - 6х > 0

варіанти відповідей

 [-2; 0]

(-∞; -2) υ (0; +∞)

 (-2; 0)

(-∞; -2] υ [0; +∞)

Запитання 3

Скільки розв'язків має нерівність х2 + х + 1 < 0?

варіанти відповідей

жодного

два

один

безліч

Запитання 4

Вказати функції вітки парабол яких напрямлені вгору? 

  

варіанти відповідей

у = х2 - 2х + 5

  у = - х2+ 2х - 3

  у = - 8х + 4х2

у = - 0,4х+0,2х2  + 2

 у = - 2х+ 4

у = 2х2 - 6х

Запитання 5

Яка з пар чисел є розв'язком системи рівнянь?


варіанти відповідей

(1;-3)

(1;3)

(3;1)

(-3;1)

Запитання 6

Укажіть систему рівнянь яку задовольняє пара чисел (- 2;1).

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайдіть область визначення функції

Розв'язання запишіть у зошит та фото надішліть вчителю.

варіанти відповідей

( -∞; ⅓) υ (4; +∞)

( -∞; ⅓ ] υ [4; +∞)

[ ⅓; 4]

( ⅓ ; 4)

Запитання 8

Периметр прямокутного трикутника дорівнює 40 см, а гіпотенуза − 17 см. Нехай катети трикутника дорівнюють х см і у см. Яка з наведених систем рівнянь є математичною моделлю даної задачі?

варіанти відповідей
Запитання 9

Розв'язати систему рівнянь

Розв'язання запишіть у зошит та фото надішліть вчителю.

варіанти відповідей

(1 ; 4) і (4 ; 1)

(-1 ; -4) і (4 ; 1)

(1 ; 4) і (- 4; - 1)

( -1 ; -4) і (-4 ; -1)

Запитання 10

За 3 банки фарби та 2 банки лаку заплатили 157 грн, а за 2 банки фарби та 4 банки лаку заплатили 198 грн. Скільки гривень окремо коштує банка фарби і банка лаку?

Розв'язання запишіть у зошит та фото надішліть вчителю

варіанти відповідей

Фарба коштує 39 грн, а лак - 20 грн.

 Фарба коштує 35 грн, а лак - 29 грн.

Фарба коштує 45 грн, а лак - 27 грн.

Фарба коштує 29 грн, а лак - 35 грн.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест