18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Контрольна робота Квадратні рівняння

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 138 разів
12 запитань
Запитання 1

Коренями якого з наведених квадратних тричленів є числа -0,2 і 0,5?

варіанти відповідей

2 - 5х + 4

2 + 2х - 5

10х2 - 3х -1

2 + 7х +3

Запитання 2

Розкладіть на множники квадратний тричлен х2 + 12х - 64.

варіанти відповідей

(х + 16)(х - 4)

(х + 24)(х - 8)

(х + 32)(х - 2)

(х + 10)(х - 22)

Запитання 3

Розв'яжіть рівняння х4 + х2 - 2 = 0.

варіанти відповідей

1.

-1 ; 1; -√2 ; √2.

-1 ; 1.

-2; 1.

Запитання 4

Розв'яжіть рівняння

варіанти відповідей

5 ; 6.

-5 ; 6.

-5 ; - 6.

6.

Запитання 5

Знайдіть сторони прямокутника, якщо його периметр дорівнює 26 см, а площа - 36 см2.

варіанти відповідей

12 см і 3 см.

18 см і 2 см.

9 см і 4 см.

6 см і 6 см.

Запитання 6

Розв'яжіть рівняння ( х2 - 1 )2 - 6( х2 - 1 ) + 9 = 0.

варіанти відповідей

3 ; 5.

-2 ; 2.

1 ; -4.

0 ; 1.

Запитання 7

Скоротіть дріб

варіанти відповідей
Запитання 8

Установіть відповідність між квадратним тричленом (1-) та його розкладом на множники (А-Д)

1.12х2-12х+3

2.х2-х-6

3.х2-9х+8

4.3х2+7х-6

А.(х-1)(х-8)

Б..(х-3)(х+2)

В..(х+3)(3х-2)

Г..3(2х-1)2

Д..(х-3)(3х+2)

варіанти відповідей

бгад

гбав

абгд

вагд

Запитання 9

Чому дорівнює сума коренів рівняння х2 -7х +12 =0

варіанти відповідей

7

-7

12

-12

Запитання 10

Рівняння х2+ кх+р=0 має корені 2 і4 .Знайти к.

варіанти відповідей

8

-8

6

-6

Запитання 11

Площа прямокутника дорівнює 84 см2,причому одна із сторін на 5 см більша за іншу.Знайдіть сторони прямокутника.

варіанти відповідей

7,14

12,16

7,12

12,18

Запитання 12

Двоє робітників працюючи разом,виконали певне завдання за 12 год. За скільки годин може виконати це завдання кожен робітник,працюючи самостійно,якщо один із них може це зробити на 7 год. швидше ніж другий?

варіанти відповідей

22,29

16,21

18,25

21,28

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест