Контрольна робота "Квадратні рівняння. Теорема Вієта"

Додано: 10 квітня 2022
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 346 разів
15 запитань
Запитання 1

Яке з наведених рівнянь є квадратним?

варіанти відповідей

х2-2х+124=0

7х-12=4х-1

х23=2

1/4х=25х4

Запитання 2

Складіть квадратне рівняння за його коефіцієнтамии

а= - 4; в= 4; с= - 2

варіанти відповідей

2- 2х - 4=0

-4х2 + 4х - 2=0

-2х - 4х2 + 4=0

-4х2- 2х - 4=0

Запитання 3

Яке з наведених квадратних рівнянь є неповним?

варіанти відповідей

2 = 0

5х - 8 =11

х2 - 5х =0

х2 - 4 =0

Запитання 4

Знайдіть корені рівняння 2х2-8х=0

варіанти відповідей

2; 0

4

0

0; 4

Запитання 5

Який із виразів називається дискримінантом квадратного рівняння

варіанти відповідей

в2- ас

в - 4ас

в - 4ас2

в2 - 4ас

Запитання 6

Скільки коренів має рівняння, якщо D>0

варіанти відповідей

1

2

3

жодного

Запитання 7

Не розвязуючи рівняння х2- 6х + 5 =0 знайдіть суму його коренів

варіанти відповідей

-6

6

1

11

Запитання 8

Нехай х1 і х2 - корені квадратного рівняння х2 + х - 5=0, тоді

варіанти відповідей

х1⋅х2= - 5

х1⋅х2= 5

х1 + х2= 1

х1 + х2= - 1

Запитання 9

Розв'яжіть рівняння (х+2)2= 4х+5

варіанти відповідей

1; -1

√5; -√5

1

Коренів немає

Запитання 10

Обчисліть дискримінант квадратного рівняння 10х2 - 7х + 1=0

варіанти відповідей

-9

89

3

9

Запитання 11

Укажіть корені квадратного рівняння х2+5х+6=0

варіанти відповідей

0 ; 0,5

2; 3

2

0 ; 2

-2 ;-3

Запитання 12

Укажіть корені квадратного рівняння х2-4х+4=0

варіанти відповідей

0; 0,5

1; 0,2

2

0; 2

Запитання 13

Укажіть корені квадратного рівняння х -2х2=0

варіанти відповідей

0; 0,5

1; 0,2

2

0; 2

Запитання 14

Складіть квадратне рівняння, корені якого дорівнюють -1 і 3

варіанти відповідей

х2- х + 2 =0

х2- 2х - 3 =0

х2+ 3х - 1=0

х2+ 2х - 3=0

Запитання 15

У кінотеатрі кількість місць у ряду на 6 більша за кількість рядів. Скільки рядів у кінотеатрі,якщо місць у ньому 432?

варіанти відповідей

 -24

  

8

  

18

  

24

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест