Контрольна робота "Оптика" В2

Додано: 7 травня 2022
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 174 рази
9 запитань
Запитання 1

Кут між падаючим і відбитим променями становить 84°. Чому дорівнює 

кут падіння?

варіанти відповідей

45о

42о

6о

 Правильної відповіді немає.

Запитання 2

Визначте швидкість поширення світла в етиловому спирті

варіанти відповідей

1,5 *108 м/с

2,2 *108 м/с

Правильної відповіді немає

2,0 *108 м/с

Запитання 3

Яким є кут повного внутрішнього відбивання для 

межі поділу середовищ: алмаз — етиловий спирт?

варіанти відповідей

38о

40,2о

34о

 Правильної відповіді немає.

Запитання 4

 Предмет розташований на відстані 1 м від лінзи, а його зображення — на відстані 40 см від лінзи. Визначте фокус лінзи.

варіанти відповідей

0,18 м

0,33 м

0,29 м

Правильної відповіді немає

Запитання 5

Оптична сила збиральної лінзи дорівнює 5 дптр. На якій відстані від лінзи

слід розташувати предмет заввишки 10 см, щоб отримати дійсне зображення заввишки 2,5 см;

варіанти відповідей

1,25 м

1 м

1,5 м

Правильної відповіді немає

Запитання 6

Максимум чи мінімум інтерференції буде спостерігатися 

в точці М, якщо різниця ходу двох світлових хвиль, що 

надходять у цю точку, дорівнює 6λ/2 ? 

варіанти відповідей

Максимум

Мінімум

Правильної відповіді немає

Запитання 7

На дифракційну ґратку, що має 200 штрихів на 1 мм, падає монохроматичне 

світло з довжиною хвилі 600 нм. За якого кута видно перший дифракційний 

максимум?

варіанти відповідей

5,7о

8о

6,9о

Правильної відповіді немає

Запитання 8

 Знайдіть енергію фотона зеленого випромінювання, довжина 

хвилі якого дорівнює 550 нм.

варіанти відповідей

3,6 * 10-19 Дж

4,1 * 10-19 Дж

3,3 * 10-17 Дж

Правильної відповіді немає

Запитання 9

 Визначте максимальну кінетичну енергію фотоелек­тронів, «вирваних» із літієвого фотокатода фіолетовим світлом із довжиною хвилі 420 нм.

варіанти відповідей

1,86 * 10-19 Дж

8,54 * 10-19 Дж

0,86 * 10-19 Дж

Правильної відповіді немає

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест