Перевірити рівень засвоєння знань з теми; розвивати вміння логічно мислити; формувати вміння правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Обчисліть значення виразу 4х + 7у при х = 3 / 8 , у = 2 / 7
коса риска " / " означає риску дробу
Спростіть вираз с–6–(7–2с).
Обчислити: ( - 6 ) 2 - 2 3
Запишіть добуток 0,06·104 у вигляді натурального числа.
Який з наведених виразів не є одночленом?
А) p 3 ⋅ ( - q 4 ) ; Б ) p 3 - q 4 ; В ) - p 3 q 4 ; Г ) p 3 ⋅ 0,2 q 4
Подайте вираз 1,5 a 5 m ⋅ ( 2 am 2 ) 3 у вигляді одночлена стандартного вигляду.
Першого дня магазин продав b кг цукру, другого — на 58 кг більше, ніж першого, а третього — на 12 кг менше, ніж другого. Запишіть у вигляді виразу кількість кілограмів цукру, проданого магазином за три дні. Обчисліть при b = 45.
Звеcти до стандартного вигляду многочлен:7 х 2 - 8 х 3 - 5 х 2 + х + х 3
Звести многочлен до стандартного вигляду : 3 х 2 ⋅ 5ху - 17ху - 3 у 6 х 3
Знайти суму многочленів
х 2 - х + 2 та 7 - 8 х - 10 х 2
Знайти різницю многочленів
х 2 - х + 2 та 7 - 8 х - 10 х 2
Який многочлен треба підставити замість (*), щоб утворилась тотожність:
( * ) - ( 3ху - 5 у 2 ) = х 2 - ху + у 2
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома