Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Взаємне розміщення прямих на площині»; розвивати вміння логічно мислити; правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді; виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Один із суміжних кутів дорівнює 80°. Визначте вид другого кута.
Різниця двох вертикальних кутів довіює 60°. Чому дорівнюють ці кути?
Один із суміжних кутів у 3 рази більший ніж другий. Знайдіть більший із цих кутів.
На рисунку зображений прямокутник ABCD. Чому дорівнює відстань від точки C до прямої AD?
На якому з наведених рисунків зображені паралельні прямі?
Один із внутрішніх односторонніх кутів, утворених у результаті перетину двох паралельних прямих січною, на 50° більший ніж другий. Знайдіть найменший із відповідних кутів, які при цьому утворилися.
Сума трьох кутів, утворених у результаті перетину двох прямих, дорівнює 250°. Знайдіть найменший із цих кутів.
На рисунку ∠2 = ∠4 = 90°, ∠1 = 97°. Знайдіть ∠3.
Сторони AC і BC кута ACB паралельні сторонам A1C1 і B1C1 кута A1B1C1 (рис.) Доведіть, що сума кутів ACB і A1C1B1 дорівнює 180°.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома