Перевірити рівень знань учнів по даній темі; розвивати логічне мислення та обчислювальні дані; виховувати трудолюбивість та самостійність.
Знайдіть скалярний добуток векторів ̅c і ̅d, координати яких ̅с ( -1; 2 ) і
̅d ( 4;3).
Знайдіть модуль вектора̅ АВ, , якщо А(4;–7), В(-2; 1 ) .
Знайдіть кут між векторами p̅ i q̅ , якщо p̅ (-2; 2 ̅) , q̅ (0 ; 3 ).Результат округлити до цілих.
Доведіть, що ABCD –– квадрат, якщо А(2;1), В(4;3), С(6;1), D(4;–1).
Дано: m̅ (3 ; - 1 ) , n̅ (5 ; 3 ). Знайдіть координати вектора a̅ = 2m̅ - 3n̅
При яких значеннях х вектори а̅ і b̅ а) колінеарні; б) перпендикулярні, якщо
a̅ (9;6),b̅ (х; - 2 ).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома