Подібність трикутників. Метричні співвідношення прямокутного трикутника

Тест виконано: 286 разів
11 запитань
Запитання 1

Сторони одного трикуника відповідно дорівнюють: 6см, 3см, 4см. Які довжини сторін подібного до нього трикутника,

якщо к = 1/2?


 

варіанти відповідей

4см,1см, 2см.

  

8см, 5см, 6см

  

12см, 6см, 8см

 

3см, 1.5 см, 2см

Запитання 2

Якщо у трикутника кути відповідно дорівнюють: 40°, 60° , 80°, то у градусна міка кутів подібного до нього трикутника

при к = 2 дорівнює:

варіанти відповідей

 80°, 120°, 160°

  24°, 66° ,  100°


  20°, 30° , 40°

 40°, 60°, 80°

Запитання 3

Сторони трикутника відносяться як 7:6:3. Знайдіть сторони подібного йому трикутника, якщо в нього периметр дорівнює 8 см

варіанти відповідей

3,5 см, 1,5 см, 3 см

7 см, 6 см, 3 см

4 см, 2 см, 1 см

14см, 12см, 6см

Запитання 4

Знайти NK , якщо вона ділить гіпотенузу на відрізки 4cm i

16 cm.

варіанти відповідей

8cm

20 cm

4 cm

Запитання 5

Відрізок BD — бісектриса кута В трикутника ABC. Знайдіть сторону АС, якщо АВ : ВС = 2 : 3, CD – AD = 3 см.

варіанти відповідей

12 см

14 см

15 см

18 см

Запитання 6

На рисунку BD ∥ CE, AB = 16 см, BC = 6 см, AD = 8 см. Знайдіть відрізок DE.

варіанти відповідей

6 см;

8 см,

3 см;

12 см.

Запитання 7

Дано: AD = 8, АВ = 4 

Знайти: ВС.

варіанти відповідей

12

16

32

30

Запитання 8

Діагоналі трапеції діляться точкою перетину у відношенні 2:3. Менша основа трапеції дорівнює 8 см. Скільки дорівнює більша основа трапеції?

варіанти відповідей

11 см

24 см

12 см

16 см

Запитання 9

Де вірно записано подібність трикутників?

варіанти відповідей

∆ LMK ∾ ∆OMP

∆ KML ∾ ∆OPM

∆KLM ∾ ∆OPM

∆MKL ∾ ∆MPO

Запитання 10

На якому рисунку зображено подібні трикутники.

варіанти відповідей
Запитання 11

Сторони АВ і АС трикутника ABC пов'язані відношенням АС – АВ = 9 см. АК — бісектриса кута А трикутника ABC, ВК : КС = 4 : 7. Знайдіть сторони АВ і АС.


варіанти відповідей

8 см і 16 см

10 см і 20 см

12 см і 21 см

4 см і 7 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест