Контрольна робота. Риторика

Додано: 7 червня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 318 разів
8 запитань
Запитання 1

1. Суперечка - це:

варіанти відповідей

а) Вид монологічного мовлення з метою прихилення до своєї думки;

б) Вид комунікації, яку можна визначити як обмін протилежними думками;

в) Діалогічне мовлення 2-х осіб на одну тему.

Запитання 2

2. Суперечка відбувається за умови:

варіанти відповідей

а) Нейтральності співрозмовників;

б) Позитивного ставлення до позиції суперника;

в) Зіткнення думок або позицій суперників.

Запитання 3

3. До фраз конструктивної суперечки НЕ належить:

варіанти відповідей

а) Толерантність – основа конструктивного діалогу;

б) Суперечка – це сварка;

в) Суперечка вирішує проблему для обох сторін;

г) У суперечці народжується істина.

Запитання 4

4. До деструктивної суперечки можна віднести всі твердження, КРІМ:

варіанти відповідей

а) Категоричність і нетерпимість до чужої думки;

б) Нездатність іти на компроміс;

в) Припущення щодо власної некомпетентності, необізнаності;

г) Егоїзм, амбіційність.

Запитання 5

5. Різновиди суперечки:

варіанти відповідей

а) Дискусія, дебати, полеміка.

б) Дискусія, диспут, діалог.

в) Дебати, полеміка, тези.

г) Диспут, дебати, полеміка.

Запитання 6

6. У фразі на місці крапок пропущене слово: " У сучасному суспільстві ... використовують як специфічний спосіб передвиборчої агітації, метою якого є публічна перемога над суперником".

варіанти відповідей

а) Дискусію;

б) Дебати;

в) Полеміку.

Запитання 7

7. Найнадійнішим видом аргументів у суперечці є:

варіанти відповідей

а) факти;

б) посилання на авторитети;

в) беззаперечні судження.

Запитання 8

8. Некоректними є всі полемічні прийоми, КРІМ:

варіанти відповідей

а) Використання аргументу до жалості.

б) Використання аргументу не до самої особистості, а до того, що говорить опонент.

в) Використання аргументу про можливе застосування фізичної сили.

г) Виведення суперника з рівноваги шляхом образ і знущань.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест