Прислівник

Додано: 9 червня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 117 разів
25 запитань
Запитання 1

Прислівниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

пліч-о-пліч, опівдні, дехто

нарешті, вранці, казна-що

збоку, завглибшки, ніколи

Запитання 2

Прислівник є в кожному реченні, окрім

варіанти відповідей

Тут погідне сонце, а десь за горами вітер.

Ліс ще дрімає в передранішній тиші.

Глянь кругом себе - рай найкращий.

Запитання 3

Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

швидко - швидше

погано - поганіше

низько - нижче

Запитання 4

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівників

варіанти відповідей

багато - більше - найбагато

струнко - стрункіше - найстрункішіше

глибоко - глибше - найглибше

Запитання 5

Разом треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

по\польськи, на\вхрест, по\тиху

до\щенту, на\весні, уві\сні

за\панібрата, не\сказанно, у\день

Запитання 6

Разом треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

чим\далі, на\швидку\руч, спід\лоба

до\гори, до\вподоби, попід\тинню

над\вечір, на\світанку, на\четверо

Запитання 7

Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

по\середині, по\київські, по\третє

по\латині, по\дитячому, по\свійськи

кінець\кінцем, вряди\годи, будь\де

Запитання 8

Окремо треба писати всі прислівники у варіанті

варіанти відповідей

сама\самотою, на\жаль, в\обмін

під\силу, до\побачення, по\переду

до\речі, з\переляку, повсяк\час

Запитання 9

Окремо треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

без/угаву, до/останку, раз/у/раз 

на/самоті, без/упину, як/небудь    

до/речі, на/ходу, коли/не/коли

з/розгону, з/дня/на/день, у/глиб  

у/стократ, на/жаль, від/нині

Запитання 10

Прислівник виражає:


варіанти відповідей

   ознаку предмета за дією;


 ознаку або приналежність предмета якійсь особі;

  ознаку дії, ознаку іншої ознаки, ознаку предмета.

Запитання 11

Прислівник – це..

варіанти відповідей

незмінна особлива форма дієслова;

самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

незмінна самостійна частина мови.

Запитання 12

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово): На сонячному пагорбі, (1)неподалік уже (2)давним-давно запустілого старовинного маєтку, стоїть школа, (3)мурована з червоної (4)вогнетривкої цегли.

1            А прикметник.

2            Б дієприкметник.

3            В прислівник.

4            Г прийменник.

Д дієприслівник.

варіанти відповідей

1Г 2В 3Б 4А

1В 2Г 3Б 4А

1Г 2Б 3В 4А

1Г 2В 3А 4Б

Запитання 13

Визнач, у якому реченні виділене слово є прислівником

варіанти відповідей

Груша була ще недостигла, але соковите й добра на смак.

Дідусь любив онука і був щедрий на добре слово.

 У таборі діти добре відпочили й щасливими поверталися додому.

 Добре серце має Марічка.

Запитання 14

Лише прислівники вжито в рядку

варіанти відповідей

упритул, абияк, під

ніяк, де, неспроста

двічі, охоче, нічий

по-вовчи, там, це

Запитання 15

Позначте рядок прислівників, кожний з яких пишеться окремо

варіанти відповідей

час(від)часу, (в)цілому, (до)сьогодні

(уві)сні, (що)години, (в)зимку

(будь)де, (в)літку, (до)вкола

Запитання 16

Літеру и треба писати в кінці кожного прислівника в рядку

варіанти відповідей

по-лицарськ.., по-вовч.., завбільшк.., трич..

навкулачк.., заоч.., по-корейськ.., навпак..

по-лисяч.., почаст.., пошепк.., навколішк..

мовчк.., по-угорськ.., зсередин.., по-латин..

по-людськ.., завглибшк.., трох.., насторож..

Запитання 17

Через дефіс пишуться всі прислівники рядка


варіанти відповідей

віч/на/віч, по/домашньому, будь/де

по/людськи, як/небудь, в/тричі

колись/то, хтозна/куди як/найбільше

де/не/де, в/цілому, по/четверте

на/радість, хоч/не/хоч, далеко/таки

Запитання 18

Позначте рядок, у якому прислівники слід писати ЧЕРЕЗ ДЕФІС:



варіанти відповідей

пліч/о/пліч, з давніх/давен, день/у/день, по/латині;

на/гора, коли/не/коли, без кінця/краю, де/небудь;

віч/на/віч, по/простому, сам/на/сам, хтозна/коли;

ледве/ледве, по/праву, по/друге, як/не/як;

більш/менш, раз/по/раз, будь/куди, десь/не/десь.

Запитання 19

Разом пишуться всі прислівники в рядку


варіанти відповідей

на/пам’ять, на/жаль, до/купи

на/весну, до/віку, с/підлоба

мимо/волі, на/завжди, в/основному

що/найвище, до/вподоби, без/вісти

о/півночі, на/двоє, на/перекір

Запитання 20

Правильно написано всі прислівники рядка


варіанти відповідей

спідлоба, вдвічі, аніскільки

уранці, день у день, в п’яте

поза торік, як-не-як, на жаль

будь ласка, що ночі, по-перше

з ліва, раз у раз, ледве-ледве

Запитання 21

Через дефіс треба писати кожен прислівник у рядку


варіанти відповідей

по/нашому, в/нічию, ледве/ледве, сяк/так

з/рештою, врешті/решт, хтозна/куди, вряди/годи

мало/помалу, віч/на/віч, по/третє, по/латині

десь/то, як/раз, по/сучасному, будь/коли

по/двоє, по/друге, десь/інколи, як/небудь

Запитання 22

Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Погонич зайнявся (1)своєю справою (2)й позвав Бека (3)тільки тоді, (4)коли до нього дійшла черга.


А частка

Б сполучник

В займенник

Г прислівник

Д прийменник

варіанти відповідей

1-В

2-Б

3-А

4-Г

1-Б

2-В

3-А

4-Г

1-В

2-Б

3-Г

4-А

1-В

2-Д

3-Б

4-Г

Запитання 23

Правильно утворено форму найвищого ступеня порівняння прислівника

варіанти відповідей

дорого-найдорогше

низько-найнизче

гарно-найкраще

пізно-найбільш пізніше

Запитання 24

У формі вищого ступеня порівняння вжито всі прислівники рядка

варіанти відповідей

співати голосніше, щонайдовше триватиме

ходімо повільніше, напиши більш докладно

тепло зустріти, заснований набагато раніше

краще прийти, виконала найпроникливіше

Запитання 25

Помилку в написанні прислівника допущено в реченні

варіанти відповідей

Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку

Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра

Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.

Почасти курс долара стосовно євро залежить віід ціни нафти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест