Контрольна робота "Робота з літературним твором"

Перевірка знань. Робота з літературним твором

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 345 разів
8 запитань
Запитання 1

Прочитай текст.

ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

        Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.

       Якось Катя сказала мені:

– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

– Почаклуєш? – запитав я.

– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

    Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

– Мишко, ти хочеш до дошки?

– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

   І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

– Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

– Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

– Одинадцять балів з природознавства хочеш?

– Це теж можливо? – засумнівався я.

– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за оди-

надцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

За Ольгою Бусенко                       (350 слів)


Виконай завдання:


1. Визнач жанр прочитаного твору.


варіанти відповідей

А народна казка

   

   

Б авторська казка

В оповідання

Запитання 2


Хто є головним героєм твору?

варіанти відповідей

А Сашко Півник

   

    

 Б Катя Мишка

В Леся Степанівна

Запитання 3

Яким був учень Сашко Півник?

варіанти відповідей

А лінивим, байдужим

  

    

  Б здібним, але лінивим

В наполегливим, упевненим

Запитання 4

З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?

варіанти відповідей

А з української мови

   

     

  Б з математики

В з природознавства

Запитання 5

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

А. Знання – найбільша цінність.

   

     

 Б. Учитися ніколи не пізно.

В. Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Запитання 6

Хто на твою думку допоміг хлопчикові стати відмінником?

варіанти відповідей

Вчителька та наполегливість .



Сусідка по парті та особисте бажання.

Чаклунка.

Запитання 7

Встанови послідовність подій.

варіанти відповідей

1. Сашко не вірить у чудеса.

2. Сашко погодився виконувати всі умови Мишки.

3. Розмова між Катею і Сашком.

4. На уроці української мови.

5. Сашко Півник — відмінник.

6. Одинадцятка за одинадцяткою.

1. Сашко не вірить у чудеса.

2. Розмова між Катею і Сашком.

3. Сашко погодився виконувати всі умови Мишки.

4. На уроці української мови.

5. Одинадцятка за одинадцяткою.

6. Сашко Півник — відмінник.

1. Розмова між Катею і Сашком.

2. На уроці української мови.

3. Сашко Півник — відмінник.

4 Одинадцятка за одинадцяткою.

5. Сашко погодився виконувати всі умови Мишки.

6. Сашко не вірить у чудеса.


Запитання 8

Знайди правилину відповідність між персонажами твору і їхніми висловлюваннями.


А Леся Степанівна

Б  Катя Мишка

В  Сашко Півник



варіанти відповідей

1.“ Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.”

“ У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося,

не можу.”

3. “ Півнику,хочеш одержати одинадцять балів з української мови?”




1.  “ Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.”

2. “ Півнику,хочеш одержати одинадцять балів з української мови?”

3“ У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося,

не можу.”


1. “ У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося,

не можу.”

2. “ Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.”

3. “ Півнику,хочеш одержати одинадцять балів з української мови?”


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест