Контрольна робота. Василь Сухомлинський "Не загубив, а знайшов"

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 284 рази
14 запитань
Запитання 1

Хто автор твору "Не загубив, а знайшов"?

варіанти відповідей

а) М. Коцюбинський

б) В. Сухомлинський

в) А. Костецький

г) М. Сингаївський

Запитання 2

Який жанр твору "Не загубив, а знайшов"

варіанти відповідей

а) легенда

б) казка

в) оповідання

г) байка

Запитання 3

Скільки виповнилося синові років?

варіанти відповідей

а) 11

б) 12

в) 13

г) 14

Запитання 4

Що дав синові батько в руки?

варіанти відповідей

а) граблі

б) косу

в) пилку

г) лопату

Запитання 5

Яку ділянку потрібно було скопати синові?

варіанти відповідей

а) сто кроків прямо і по діагоналі

б) сто кроків прямо

в) сто кроків уздовж і впоперек

г) сто кроків уздовж

Запитання 6

Що означає вислів: вчинив збиток?

варіанти відповідей

а) матеріальні втрати

б) робити усе навпаки

в) нікого не слухати

г) когось побити

Запитання 7

Попервах означає?

варіанти відповідей

в першу чергу;

спочатку;

в кінці;

поряд.

Запитання 8

Як син виконав поставлене завдання?

варіанти відповідей

а) старався, але все погано виходило

б) лінувався, та просто спав

в) приловчився, навіть, коли перевертав останню скибку землі, зламав лопату

г) роботу виконав з товаришем

Запитання 9

''Як почувався син?




варіанти відповідей

Він зрадів.

Він почувався неспокійно.

Він боявся.

Запитання 10

Що сказав батько, коли син повернувся додоу?

варіанти відповідей

Батько насварив сина за зломану лопату.

Повертайся назад, та відремонтуй лопату. 

То ти не загубив, а знайшов … Бажання трудитися. Це найдорожча знахідка.

Запитання 11

Продовжіть прислів я. Хто нічого не робить,

варіанти відповідей

той ніколи не має часу.

той не їсть калачі.

той багато грошей має.

той спить.

Запитання 12

Яка головна думка оповідання В. Сухомлинського "Не загубив, а знайшов"?




варіанти відповідей

Ставання на вірну дорогу - найдорожча знахідка.

Призвичаїтися до виконання якої-небудь роботи, набути уміння, вправності в чому-небудь.

Бажання трудитися – це найдорожча знахідка.

Запитання 13

Визнач послідовність подій:

1 З неспокоєм син повертається додому;

2 Пішов син у поле працювати;

3 Наприкінці зламалась лопата;

4 Батько дав завдання синові;

5 Бажання трудитися - найдорожча знахідка;

6 Розмова з батьком.

варіанти відповідей

4,2,3,1,6,5.

2,4,1,3,5,6

4,2,1,5,3,6

3,2,1,4,6,5

Запитання 14

Відредагуй уривок твору "Наприкінці робота ішла все гірше й гірше. Та коли син застромив лопату в пісок, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона заскрипіла."

варіанти відповідей

"Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона зламалась."

"Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в пісок, щоб перевернути останню скибу землі, вона зламалась."

"Наприкінці робота ішла все гірше й гірше. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона зламалась."

"Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути останню скибку землі, вона зламалась."

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест