Контрольна робота "Розв'язування трикутників"

Додано: 10 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 2 рази
9 запитань
Запитання 1

У трикутнику АВС відомі сторони АВ=3см, ВС=5см та ∠В=400. Як за допомогою теореми косинусів можна обчислити сторону АС цього трикутника? Оберіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

АС2=33+52+2⋅3⋅5cos400

AC2=32+52-2⋅3⋅5cos400

AC2=32+52-2⋅3cos400

AC2=32+52-3⋅5cos400

Запитання 2

У трикутнику MNK відомі сторони MN=3см,NK=2см та ∠К=600. Знайдіть sin∠М

варіанти відповідей

1/2

√2/2

√3/2

√3/3

Запитання 3

У трикутнику АВС sinB =0,2, sinC=0,4, b=3cм. Знайдіть с.

варіанти відповідей

1,5 см

4 см

2 см

6 см

Запитання 4

Терема косинусів формулюється так:

варіанти відповідей

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони прямокутного трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Запитання 5

Чи можуть два кути трикутника мати від`ємні косинуси?

варіанти відповідей

так

ні

визначити неможливо

Запитання 6

Сторони трикутника дорівнюють 3 см, 4 см та 5 см. Знайдіть косинус кута, що лежить навпроти більшої з сторін трикутника.

варіанти відповідей

-1

0

25

1

Запитання 7

Сторони паралелограма дорівнюють 13 і 4 см, а кут між ними – 60°. Знайдіть меншу діагональ паралелограма.

варіанти відповідей

√159

√138

√165

√133

Запитання 8

Знайти сторону ВС ΔАВС, якщо АВ=10 см,АС=6 см, ∠А=120⁰.

варіанти відповідей

14 см

√76 см

2√19 см

76 см

Запитання 9

Дві сторони трикутника 6 см і 5 см, а косинус кута між ними 0,2. Знайдіть третю сторону трикутника.

варіанти відповідей

7 см

14 см

49 см

10 см

√ ̅1̅4̅5̅ см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест