Продовжте вислів М. Вінграновського: «Ми всі з одного часу, з одного народу. Наші юність і молодість, наше тодішнє молоде життя мало подвійну сутність: одну офіційну, казенну, для вчителів та оцінок у школі, а другу — поза школою, де було життя справжнє, життя реальне. Коли ця подвійність була усвідомлена, стався бунт: піднялася наша справжня сутність і відкинула оту офіційну, фальшиву. З цього бунту і почалося...»:
Назва представників нової генерації, яких влада переслідувала за свободу творчості, міститься в рядку
Згадайте й оберіть жанр «Казки про Дурила» В.Симоненка
Укажіть поета, якого Олесь Гончар назвав «витязем молодої поезії»
Тема: розповідь про матір, яка все життя працювала і виховувала своїх дітей. Ідея: розвивати шанобливе ставлення дітей до своїх матерів. Це все про поезію
Укажіть художній засіб, який використано в рядку "Червоне – то любов, а чорне – то журба"
Укажіть митця, який здобув неперевершену славу поета-пісняра
Автор рядків
"І застиг він на роки й століття
В золотому німому захопленні":
Умовна назва суспільно-політичної доби, на тлі якої постало літературне «шістдесятництво», міститься в рядку
У «Баладі про соняшник» І. Драч застосував фольклорний мотив ...
Оберіть причину,чому в радянських виданнях із віршів В. Симоненка «Україні» («Задивляюсь у твої зіниці...») вилучалися такі рядки
Ради тебе перли в душу сію,
Ради тебе мислю і творю...
Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю.
Режисером, поетом, прозаїком, актором був ...
Установіть відповідність між назвою поезії і автором.
1. «Пісня про матір»
2. «Балада про соняшник»
3. «Два кольори»
4. «Лебеді материнства»
А Іван Драч
Б Борис Олійник
В Василь Симоненко
Г Микола Вінграновський
Д Дмитро Павличко
Установіть відповідність між прізвищем автора і назвою його поетичної збірки.
1, Микола Вінграновський
2. Іван Драч
3. Василь Симоненко
4. Дмитро Павличко
А «Лебеді материнства»
Б «Гранослов»
В «Мандрівки серця»
Г «Соняшник»
Д «Атомні прелюди»
Оберіть (два) уривки з творів В. Симоненка, які можна вважати афоризмами
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома