НЕРІВНОСТІ-1

Додано: 2 квітня
Предмет: Алгебра, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

Дано a<b. Порівняти а-10 і b-10 

варіанти відповідей

а-10 < b-10

а-10 > b-10

а-10 = b-10

неможливо визначити

Запитання 2

Дано m>n. Порівняти -5m і -5n.

варіанти відповідей

-5m < -5n

-5m > -5n

-5m = -5n

неможливо визначити

Запитання 3

Який із наведених проміжків зображено на рисунку ?

варіанти відповідей

(1; +∞)

[1; +∞)

(-∞; 1)

(-∞; 1]

Запитання 4

Розв’язком системи нерівностей 

варіанти відповідей

(-∞;11)

(9; +∞)

 (9;11)

[9;11]

Запитання 5

Оцінити периметр прямокутника із сторонами а см і b см, якщо 1,4<a<2,3; 3,4<b<4,5.

варіанти відповідей

4,7<Р<6,8

4,8<P<6,8

9,6<P<13,6

7,4<P<15,8

Запитання 6

Розв’язати нерівність 0,2(7-2х)≥2,3-0,3(х-6).

варіанти відповідей

(-∞;-27)

(-∞;-27]

(-27;+∞)

[-27;+∞)

Запитання 7

Розв'язати нерівність: | 2 x - 4 | <6

варіанти відповідей

x є (-∞;-2) ∪ ( 10; +∞)

 х є ( -5; 5)

x є [-5 ; 5]

x є ( -1; 5)

Запитання 8

Знайти найбільше ціле значення х, що задовольняє нерівність 

варіанти відповідей

5

-5

6

-6

Запитання 9

При яких значеннях а рівняння х2-6х-а=0 не має коренів?

варіанти відповідей

(-9; +∞)

(-∞; - 9)

(-∞; 9]

інша відповідь

Запитання 10

Скільки цілих розв'язків має нерівність

x2 − 5x − 6 ≤ 0

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 11

Використовуючи фрагмент графіка функції

y=−0,5x22+4x−6, зображений на рисунку, розв’яжіть нерівність −0,5x2+4x−6≥0

варіанти відповідей


(−∞;4] 

 [2;6] 

 (−∞;2]∪[6;+∞) 

(2;6)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест