Контрольна робота з економіки І курс

Додано: 13 березня 2023
Предмет: Економіка
Тест виконано: 102 рази
14 запитань
Запитання 1

Попит – це:

варіанти відповідей

а) рішення (бажання) продавців продати товар

б) рішення (бажання) покупців придбати товар

в) кількість товарів, які споживачі бажають мати у своєму розпорядженні

г) зв’язок між кількістю товару, яку споживачі готові купити, і ціною цього товару

Запитання 2

Пропозиція – це:

варіанти відповідей

а) рішення (бажання) продавців продати товар

б) рішення (бажання) покупців придбати товар

в) кількість товарів, які виробники бажають виготовити для продажу на ринку

г) зв’язок між кількістю товару, яку виробники готові запропонувати на ринку, і ціною цього товару

Запитання 3

Ринкова ціна – це:

варіанти відповідей

а) ціна, яка встановлюється на базарі;

б) ціна, за якої обсяг попиту відповідає ціні на товар;

в) ціна, що визначається працею, втіленою в товар;

г) ціна, за якої обсяг пропозиції відповідає обсягу попиту.

Запитання 4

Гроші – це:

варіанти відповідей

а) певний запас майна, що забезпечує діяльність підприємств та організацій

б) загальний еквівалент, через який вимірюється вартість усіх товарів і послуг

в) сукупність функцій, які виконують суб’єкти економіки

г) засіб, за допомогою якого можна вирішити всі економічні проблеми

Запитання 5

Ринкова інфраструктура – це сукупність таких ринкових установ:

варіанти відповідей

а) ринків праці, товарів, природних ресурсів, грошей, цінних паперів;

б) базарів, торговельних кіосків, магазинів, супермаркетів;

в) бірж, брокерів, дилерів, інвестиційних компаній, страхувальників, довірчих служб, товариств зайнятості;

г) бірж, банків, інвестиційних фондів, страхових компаній, довірчих товариств, служб зайнятості.

Запитання 6

Економічна конкуренція – це:

варіанти відповідей

а) певні зв’язки і залежності між товаровиробниками, посередниками,

покупцями, і споживачами на ринку

б) процес природного відбору в економічному житті суспільства

в) суперництво господарюючих суб’єктів за найвигідніші умови виробництва, розподілу, обміну і споживання життєвих благ

г) боротьба за підвищення ефективності суспільного виробництва і краще

задоволення його потреб

Запитання 7

Яку функцію виконують гроші, надаючи вартості товару форми ціни:

варіанти відповідей

а) міри вартості

б) засобу обігу

в) засобу платежу

Запитання 8

Електронні гроші належать до

варіанти відповідей

А депозитних грошей

Б товарних грошей 

В світових грошей

Г металевих грошей

Запитання 9

Яку функцію виконують гроші навіть за їхньої відсутності?

варіанти відповідей

А засіб платежу 

Б засіб накопичення 

В міра вартості

Г засіб обігу

Запитання 10

Що складає основу предмета економічної теорії?

варіанти відповідей

попит і пропозиція

гроші і ціни

задоволення потреб

відносини між людьми в процесі виробництва, розподілу, обміну і споживання

Запитання 11

Наслідки інфляції для споживача проявляються у:

варіанти відповідей

зростанні купівельної спроможності

збільшенні споживацького бюджету

збільшенні видатків держави на соціальні виплати

зниженні реальних доходів

Запитання 12

Проблема вибору виникає внаслідок того, що …

варіанти відповідей

В країні існує дефіцит деяких благ. 

Держава не має ефективного розподілу ресурсів. 

Немає ефективної системи формування потреб людини.

Ресурси країни обмежені, а потреби людини безмежні в своєму розвитку.

Запитання 13

Трудові ресурси – це …

варіанти відповідей

Робітники зайняті у промисловості та сільському господарстві.

 Всі робітники, які створюють матеріальні блага.

Все працездатне населення країни.

Найбільш підготовлена і кваліфікована частина населення країни.

Запитання 14

Обмеженість ресурсів означає, що…

варіанти відповідей

у суспільстві вони є в такій кількості, якої недостатньо для виробництва необхідних товарів і послуг

за їхньою допомогою неможливе одночасне й повне задоволення всіх існуючих потреб

ресурсів достатньо лише для виробництва інвестиційних товарів 

ресурсів достатньо лише для виробництва споживчих товарів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест