Контрольна робота з хімії ІІ семестр 11 клас

Додано: 8 травня
Предмет: Хімія, 11 клас
21 запитання
Запитання 1

Установіть відповідність між реагентами та продуктами реакції:

Реагенти Продукти реакції:

1. CuSO4 + Ba(ОН)2 А.Нерозчинна сіль +розчинна сіль

2. CuCl2 + AgNO3 Б.Нерозчинна сіль + нерозчинна основа

3. FeSO4 + Ag В.Розчинна сіль + нерозчинна основа

4. FeCl3 + KOH Г.Реакція не відбувається

Д. Сіль, газ і вода

варіанти відповідей

а)1В , 2Г, 3А , 4Б

б) 1Г , 2А , 3В , 4Б

в) 1А , 2Б , 3В , 4Г

г) 1Б , 2А , 3Г , 4В

Запитання 2

Доберіть закінчення рівняння хімічної реакції

FeS + 2HCl →

варіанти відповідей

FeCl2 + H2SO4

  H2S + FeCl2

  FeCl2 + H2O

  FeCl2 + SO2

Запитання 3

Вкажіть, які твердження є вірними:

І. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронних рівнів

ІІ. У Магнію та Кальцію однакова кількість електронів на зовнішньому рівні

варіанти відповідей

 А) обидва твердження вірні

 Б) правильне лише перше твердження

 В) обидва твердження хибні

 Г) правильне лише друге твердження

Запитання 4

Вкажіть всі формули солей:

варіанти відповідей

 Mg(OH)2;

  NaNO3;

 HNO3;

  CaO;

 BaCl2.

NaHCO3

Запитання 5

Встановіть відповідність між йонами те речовинами, за допомогою яких ці йони можна виявити:

Йони: Речовини:

1. SO42- А . Вода

2. NH4+ Б. Луг

3. CO32- В. Хлоридна кислота

4. Cl- Г.Барій хлорид

Д. Аргентум нітрат

варіанти відповідей

 а) 1Г , 2Б , 3В , 4Д 

б) 1Г , 2А , 3В , 4Д

  в) 1В , 2Д , 3Г , 4А 

г) 1Д , 2В , 3Б , 4Г

Запитання 6

Установіть послідовність додавання реактивів (дій) у генетичному ряді:

Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)→ CuO

а) NaOH; б) H2SO4;   в) O2;  г) t; д) H2O

варіанти відповідей

 в, б, г, а

в, б, а, г

 в, б, д, г

  д, б, а, в

Запитання 7

Обчисліть об′єм водню, утвореного внаслідок взаємодії цинку масою 130 г з хлоридною кислотою масою 182,5 г.

варіанти відповідей

56,4 л

 44,8 л

  22,4 л

 11,2 л

Запитання 8

Обчисліть масову частку Нітрогену в амоній сульфаті:

варіанти відповідей

21,21%

35%

89,4%

100%

Запитання 9

Виберіть з переліку глобальні проблеми людства:

варіанти відповідей

кислотні дощі

здорощання пального

накопичення в грунті пестицидів та токсичних металів

радіаційне забруднення

Запитання 10

Ферум(ІІ) сульфід масою 17,6 кг. повністю прореагував з киснем. Обчисліть об'єм сульфур(ІV) оксиду (н.у.), що виділився в атмосферу за відсутності очисних споруд.

варіанти відповідей

4,48 л.

22, 4 л.

44, 8 л.

10 л.

Запитання 11

Який метал є найпоширенішим у земній корі?

варіанти відповідей

Fe ;                                                               .

  Al

Au ;

Сu

Запитання 12

2. Вкажіть ряд ,в якому наведено лише оксиди металів. 

варіанти відповідей

Al2O3 , K2O , NO ; 

СuO , CaO , CO ; 

FeO , ZnO, MgO;

Fe2O3 , H2O , Al2O3.

Запитання 13

Який метал є легкоплавким?

варіанти відповідей

Fe

W

Na

Al

Запитання 14

. Який метал за звичайних умов не реагує з концентрованою сульфатною кислотою?

варіанти відповідей

Сu ; 

Zn ;

Al ;

Ni

Запитання 15

Укажіть кількість електронів на зовнішньому рівні у атомах металічних елементів.

варіанти відповідей

4,5,6

1,2,3

5,6,7

2,3,4

Запитання 16

Атоми металічних елементів виявляють зазвичай лише ...

варіанти відповідей

позитивні ступені окиснення

негативні ступені окиснення

ступінь окиснення нуль

ступінь окиснення +1

Запитання 17

Натрій, Калій, Літій є ...

варіанти відповідей

лужними елементами

лужноземельними елементами

елементами-галогенами

інертними елементами

Запитання 18

Кальцій, Барій, Стронцій є ...

варіанти відповідей

лужними елементами

лужноземельними елементами

елементами-галогенами

інертними елементами

Запитання 19

Укажіть сплави на основі заліза.

варіанти відповідей

чавун і цинк

чавун і сталь

хром і сталь

вуглець і хром

Запитання 20

Укажіть назву плівки, яка захищає алюміній від окиснення.

варіанти відповідей

хлоридна

гідридна

оксидна

гідроксидна

Запитання 21

Схарактеризуйте фізичні властивості простої речовини заліза.

варіанти відповідей

сріблясто-сірий

бурий

теплопровідний

корозійно стійкий

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест