Контрольна робота з навчальної дисципліни: «Основи професійної етики» Студента ІІІ курсу групи 118

Додано: 9 листопада 2020
Предмет: Етика, 11 клас
Тест виконано: 50 разів
10 запитань
Запитання 1

Етика – це …  

варіанти відповідей

правила поведінки; 

система знань про добро та зло;

наука про мораль: її природу, сутність, специфіку, роль і місце в розвитку людини

Запитання 2

Етикет – це …    

варіанти відповідей

сукупність правил поведінки;

форма звертання;

сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.

Запитання 3

Яких головних принципів етикету Ви повинні дотримуватись при обслуговуванні відвідувачів закладів ресторанного господарства?

варіанти відповідей

чемність, коректність, тактовність, делікатність, скромність;

чемність, коректність, конфліктність;

тактовність, безвідповідальність, делікатність.

Запитання 4

Мораль – це …

варіанти відповідей

норми та правила поведінки в ставленні людей один до одного та до суспільства;                                                             

це втілення цих норм, правил і принципів у реальній поведінці людей та стосунках між ними;

норми, які оцінювали вчинки людей з позицій добра і зла, справедливості та несправедливості, милосердя та жорстокості тощо.

Запитання 5

Професійна етика – це …

варіанти відповідей

норми та правила поведінки в ставленні людей один до одного та до суспільства;

система конкретних моральних норм і принципів з врахуванням особливостей тієї чи іншої професійної діяльності людей;

сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.

Запитання 6

Службовий етикет — це…  

варіанти відповідей

сукупність найдоцільнішіх правил поведінки людей у трудових колективах;

норми та правила поведінки в ставленні людей один до одного та до суспільства;

сукупність правил поведінки, які регулюють зовнішні прояви людських стосунків.

Запитання 7

Що таке культура спілкування?

варіанти відповідей

це сукупність вмінь людини аналізувати вчинки інших людей, поважати їх; складова культури мовлення; вміння поводитися культурно, мати добру вимову; вміння в будь-якій життєвій ситуації знайти правильний та делікатний підхід; вміння спілкуватися, поводитися в товаристві; бажання бути культурним і приємним співрозмовником;

це здатність використовувати оптимальні для конкретної ситуації мовні засоби і мовний етикет;

це вміння в будь-якій життєвій ситуації знайти правильний та делікатний підхід.

Запитання 8

Причини трудових конфліктів: 

варіанти відповідей

зависть, інтимні відношення;

• бюрократичне ставлення адміністрації до інтересів співробітників;

• бездіяльність адміністрації щодо поліпшення умов праці;

• спроби адміністрації незаконно звільнити працівників;

• незнання або ігнорування роботодавцем норм діючого трудового законодавства;

пограбування.

Запитання 9

Форми розв’язання конфліктів:

варіанти відповідей

• виступи на зборах колективу;

• звернення до преси, на радіо й телебачення;

• звертання до керівництва;

• звертання за підтримкою до депутатів, громадських організацій, партій;

• висування вимог через профспілковий комітет;

• звернення до комісії з трудових суперечок;

не виконувати доручені завдання;

прогули.

Запитання 10

Визначте з наведеного переліку правила спілкувального етикету:

варіанти відповідей

не перебивати мовця на півслові, виявляти свою зацікавленість до того, що він каже;

не говорити надто тихо або дуже голосно;

якщо мовець звертається до вас із запитанням, потрібно відповідати, лише якщо ви вважаєте це необхідним;

якщо мовець звернувся із запитанням, то необхідно відповісти йому особливо не зволікаючи, проте й без поспіху;

слухач, якщо виникає потреба, може перебивати мовця на півслові, висловлювати свої коментарі й демонструвати незацікавленість розмовою;

мовець може, відповідно до свого бажання, говорити голосно або тихо, вдатися до швидкого чи повільного мовлення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест