Контрольна робота з теми "Біорізноманіття"

Додано: 5 листопада 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 406 разів
20 запитань
Запитання 1

До якого критерію належить подібність за способом живлення,місцем мешкання,низкою чинників зовнішнього середовища?

варіанти відповідей

фізіологічний

морфологічний

географічний

екологічний

Запитання 2

Віруси складаються з:

варіанти відповідей

білків і нуклеїнових кислот

ДНК та РНК

целюлози та білків

ядра та цитоплазми

Запитання 3

Для хвойних рослин характерною є ознака:

варіанти відповідей

члениста будова стебел

вічнозелене листя у формі голок, насіння розвивається у шишках

генеративний орган-квітка

у життєвому циклі переважає гаметофіт

Запитання 4

Для кишковопорожнинних характерною є ознака:

варіанти відповідей

ротовий орган оточений щупальцями, є жалкі клітини

сегментування тіло

мають черепашку та мантію

члениста кінцівки, тіло поділене на голову, груди та черевце

Запитання 5

Визначте систематичну групу, до якої належить зозулин льон:

варіанти відповідей

хвойні,;

справжні папороті;

квіткові;

справжні мохи;

хвощі.

Запитання 6

Визначте систематичну групу до якої належить щитник чоловічий:

варіанти відповідей

хвойні;

справжні папороті;

квіткові;

справжні мохи;

хвощі.

Запитання 7

Визначте систематичну групу до якої належить секвоя вічнозелена:

варіанти відповідей

хвойні;

справжні папороті;

квіткові;

справжні мохи;

хвощі.

Запитання 8

Визначте систематичну групу до якої належить проліска дволиста:

варіанти відповідей

хвойні;

справжні папороті;

справжні мохи;

хвощі;

квіткові.

Запитання 9

Визначте вірні твердження для тварини зображеної на малюнку:

варіанти відповідей

гетеротроф;

автотроф;

основна здобич-рослини;

основна здобич-оси, мухи, метелики , бджоли,джмелі;

зазвичай живуть у кронах дерев;

житло будують в земляних норах.

Запитання 10

Визначте вірні твердження для тварини зображеної на малюнку

варіанти відповідей

розвиток ембріону відбувається в матці;

має обтічну форму тіла;

перші справжні наземні хребетні тварини;

відкладають яйця, що мають білкову і пергаменту оболонку.

Запитання 11

До якого критерію належить подібність усіх процесів життєдіяльності та отримання плодючого потомства?

варіанти відповідей

екологічний;

морфологічний;

фізіологічний;

біохімічний.

Запитання 12

Структури, що притаманні клітинам прокаріотів:

варіанти відповідей

хлоропласти,;

апарат Гольджі;

ядро;

нуклеоїд.

Запитання 13

Для покритонасінних характерні ознаки:

варіанти відповідей

члениста будова стебел;

вічнозелене листя у формі голок, насіння розвивається у шишках;

генеративний орган-квітка;

у життєвому циклі переважає гаметофіт.

Запитання 14

Для земноводних характерною є ознака:

варіанти відповідей

хрящовий скелет,кістки відсутні;

передні кінцівки видозмінені у крила,тіло вкрите пір'ям;

молочні залози, тіло вкрите волосяним покривом;

шкіра волога, має залози, що виділяють слиз.

Запитання 15

Назвіть систематичну групу до якої належить зображена на малюнку тварина:

варіанти відповідей

молюски;

кишковопорожнинні;

плоскі черви;

губки;

членистоногі.

Запитання 16

Назвіть систематичну групу до якої належить зображена на малюнку тварина:

варіанти відповідей

молюски;

кишковопорожнинні;

плоскі черви;

губки;

членистоногі.

Запитання 17

Назвіть систематичну групу до якої належить зображена на малюнку тварина:

варіанти відповідей

молюски;

кишковопорожнинні;

плоскі черви;

губки;

членистоногі.

Запитання 18

Назвіть систематичну групу до якої належить зображена на малюнку тварина:

варіанти відповідей

молюски;

кишковопорожнинні;

плоскі черви;

губки,;

членистоногі.

Запитання 19

Визначте вірні твердження для тварини, зображеної на малюнку:

варіанти відповідей

шкіра суха, залоз немає;

шкіра волога, має залози, що виділяють слиз;

властиве живонародження;

тіло сплющене з боків.

Запитання 20

Визначте вірні твердження для тварини, зображеної на малюнку:

варіанти відповідей

еукаріот;

прокаріот;

хребет відсутній;

тип членистоногі;

паразит..

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест