Контрольна робота з теми "Екологія" 11 клас, профільний рівень

Додано: 7 березня 2023
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 107 разів
22 запитання
Запитання 1

Наука про взаємодію живих організмів та їхніх угрупувань одне з одним і навколишнім середовищем

варіанти відповідей

екологія

біологія

економіка

біосфера

Запитання 2

Наука, яка досліджує індивідуальні зв"язки окремого організму

варіанти відповідей

демекологія

аутекологія

синекологія

популяційна екологія

Запитання 3

Чинники неживої природи, які прямо або опосередковано впливають на живі організми

варіанти відповідей

абіотичні

біотичні

антропогенні

ресурсні

Запитання 4

Тип взаємодії при якому діяльність одного виду призводить до пригнічення інших

варіанти відповідей

аменсалізм

мутуалізм

коменсалізм

нейтралізм

Запитання 5

Організми одного виду живуть за рахунок поживних речовиніншого виду

варіанти відповідей

паразитизм

хижацтво

конкуренція

коменсалізм

Запитання 6

Будь який екологічний фактор позитивно впливає на живі організми лише в певних межах це закон

варіанти відповідей

мінімуму Лібіха

толерантності Шелфорда

оптимуму

пригнічення

Запитання 7

Структура популяції , яка відображає співвідношення особин за статтю

варіанти відповідей

вікова

просторова

статева

генетична

Запитання 8

Постійні об'єднання тварин із лідером називають

варіанти відповідей

колонія

зграя

стадо

родинний спосіб життя

Запитання 9

Наведіть приклади органімів, що ведуть колоніальний спосіб життя

варіанти відповідей

пінгвіни

вовки

слони

лелеки

Запитання 10

Загальна кількість особин у популяції це

варіанти відповідей

чисельність

щільність

приріст

виживання

Запитання 11

Сукупність усіх живих організмів планети називається

варіанти відповідей

біосфера

біом

екосистема

біоценоз

Запитання 12

Стійке угрупування популяцій рослин, тварин, грибів, які спільно живуть на однорідній території та повязані між собою і навколишнім середовищем це

варіанти відповідей

біоценоз

біом

біотоп

біогеоценоз

Запитання 13

Основні рослинні види характерні для тайги

варіанти відповідей

ялини

мохи

кактуси

ліани

Запитання 14

Дуб, ясен, липа належать до ярусу лісу

варіанти відповідей

верхнього

нижнього

чагарникового

приземного

Запитання 15

Травоїдні тварини це

варіанти відповідей

консументи 1 порядку

консументи 2 порядку

редуценти

продуценти

Запитання 16

Взаємодії між організмами , коли один вид харчується іншим називається

варіанти відповідей

трофічним зв"язком

трофічним ланцюгом

трофічною мережею

трофічним рівнем

Запитання 17

Наведіть приклад ланцюга живлення

варіанти відповідей

дуб, жуки - короїди, дятел, яструб

лисиця, заєць, борсук, жуки-гробарики

пшениця, їжак, гадюка, черви

водорості, їжак, риба, лисиця

Запитання 18

За правилом екологічної піраміди визначте масу злаків, якщо маса лисиці 10 кг. Злаки- миша- лисиця.

варіанти відповідей

1000 кг

1 кг

10 кг

100 кг

Запитання 19

Речовина, що є результатом спільної діяльності живих організмів і абіогенних процесів це

варіанти відповідей

біокосна

косна

біогенна

жива

Запитання 20

Поява і розвиток рослинних угруповань у місцях, де їх раніше не було - це приклад:

варіанти відповідей

первинної сукцесії

вторинної сукцесії

регресуючої сукцесії

клімаксної екосистеми

Запитання 21

Установіть відповідність:

1. закон обмежувального чинника

2. закон толерантності

3. закон сукупної дії факторів

4. закон оптимуму

А. кожен чинник позитивно впливає лише у певних межах

Б. один екологічний фактор може впливати на інший

В. найбільшу лімітуючу дію мають ті чинники, кількість яких наближується до кртичного рівня

Г. лімітуючий чинник може мати як мінімальний, так і максимальний показник

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 22

Увідповідніть функції живої речовини з прикладами:

1. газова

2. концентраційна

3. окисно-відновна

4. біохімічна

А.молочно-кисле бродіння бактерій

Б. перетворення речовин сіркобактеріями

В. утворення кисню ціанобактеріями

Г. накопичення кальцію молюсками

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест