@ Дано трикутник з вершинами А(1;2), В(4;8), С(9;5). Вкажіть, у якому координатному куті буде розташований гомотетичний йому трикутник з коефіцієнтом гомотетії k=-2 і центром гомотетії у початку відліку. Зробіть рисунок.
При паралельному перенесенні, заданому формулами х'=х+а, у'= у+b, точка А(4;-5) переходить у точку А1(-2;-3). Вкажіть значення a і b.
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження. Якщо відношення відповідних сторін двох подібних многокутників становить 4 :1, то їхні площі відносяться як:
@ Дано точку А (2; -3). Знайдіть:
а) точку С, симетричну точці А відносно точки В(1;3);
б) точку D, симетричну точці А відносно прямої х= -1.
Складіть формули паралельного перенесення, унаслідок якого центр кола
(х - 4)2 + (у + 7)2 = 4 переходить у точку перетину прямих х = 2 і у = - 3.
@ Сторони двох правильних трикутників відносяться як 3 : 8, а площа меншого з них 36 см2. Знайти площу більшого з них.
@ Трикутники АВС і КМР подібні. Знайти площу трикутника АВС, якщо АВ = 100 см, КМ = 20 см, МР = 15 см, РК = 25 см.
Точка А1 симетрична точці А(-3;5) відносно початку координат, а точку А2 отримали в результаті паралельного перенесення точки А1, заданого формулами х2=х1+5, у2=у1-3. Знайдіть координати точки А2
ABCDEF - правильний шестикутник.У яку точку при повороті навколо точки О на кут 1200 проти годинникової стрілки перейде точка B?
@ При паралельному перенесенні образом точки А(-2;3) є точка В(-3;5). Яка точка є образом точки С(4;-3) при цьому паралельному перенесенні?
@ Вершинами трикутника АВС є точки А(-2;4), В(3;-2) і С(-1;-3). Виконали паралельне перенесення трикутника АВС, при якому образом точки В є точка С. Які координати вершин отриманого трикутника?
@ Знайдіть координати точки, в яку переходить центр кола, заданого рівнянням (х + 3)2 + (у - 4)2 = 9, внаслідок симетрії відносно осі абсцис.У зошит запишіть розв'язання Тут оберіть варіант відповіді.
Також складіть рівняння фігури, яка симетрична даній відносно осі ординат.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома