Контрольна робота з теми "Іменник. Прикметник. Займенник. Числівник"

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 579 разів
24 запитання
Запитання 1

Усі іменники належать до спільного роду у рядку

варіанти відповідей

незграба, добряга, гайдамака, базіка

молодчина, капризуха, нероба, бездара

сіромаха, базіка, непосида, неотеса

сердега, нерівня, стиляга, босячня

роботяга, задирака, жирафа, сирота

Запитання 2

Закінчення у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку

варіанти відповідей

Крим, Львів, Миргород

десяток, нарцис, маневр

Харків, вольт, язик

фонтан, кір, займенник

квартал, табун, хліб

Запитання 3

Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

порада вчителя

посада керівника

сьоме грудня

давній сусіда

нові паспорта

Запитання 4

Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника

варіанти відповідей

нежить

кошеня

гордість

подорож

праматір

Запитання 5

Помилку у відмінюванні іменників допущено в рядку

варіанти відповідей

вдячність Ірині Савченко

концерт Олега Білоноженко

офіс Марини Козачук

практикум Івана Ющука

роман Олександра Дюма

Запитання 6

Правильно узгоджено прикметники з іменниками в усіх словах рядка

варіанти відповідей

красиве панно, багатолюдний Делі, широка Міссурі, веселий месьє

маленьке какаду, змістовне лібрето, високе Кіліманджаро, струнка міс

сонячна Перу, золоте кольє, сіре кашне, дивакуватий маестро

ліричне інтермецо, козацький бароко, старе піаніно, цікаве кіно

смачне манго, новий фортепіано, далека Чилі, біле жабо

Запитання 7

Усі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення у рядку

варіанти відповідей

кравець, Наталя, пісня, вітер

земля, душа, Київ, кобзар

Степан, друг, сестриця, Гануся

вовк, Оля, тесляр, народ

Назар, генерал, Ілля, героїня

Запитання 8

Прикметники з суфіксами -ев-(-єв-) утворюються від усіх іменників у рядку

варіанти відповідей

взірець, куля, корабель, матч

калач, липень, вуглець, плащ

корінець, криця, значення, замша

мить, баржа, карамель, кварц

вишня, сіль, журавель, куниця

Запитання 9

Граматичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

яскравіші декорації

краща інсценізація

найвиразніший монолог

щонайсучасне трактування

якнайкраща постановка

Запитання 10

Помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

сама вигідна угода

згідно з інструкцією

засіб для відбілювання

більший за нього

піклуватися про матір

Запитання 11

Прочитайте речення.

У теплицях ... вирощують близько ... сортів ... помідорів.

Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

варіанти відповідей

Дмитра Білоусько, двадцяти, щонайбільш смачних

Дмитра Білоуська, двадцять, найбільш смачних

Дмитра Білоуська, двадцяти, найбільш смачніших

Дмитра Білоусько, двадцять, якнайсмачніших

Дмитра Білоуська, двадцяти, найсмачніших

Запитання 12

Неправильно вжито форму займенника в реченні

варіанти відповідей

Зустріти друзів їм сьогодні таки вдалося.

Завдяки їм роботу завершили майже вчасно.

Наше завдання - створити їм добрі умови.

Батьки неабияк пишалися їми за цю перемогу.

На перерві їм повідомили про вихідний день.

Запитання 13

Правильно написано всі займенники у рядку

варіанти відповідей

дехто, ніякий, скільки-небудь, абищо

ніщо, будь-який, де-котрий, ніскільки

будь-що, якийсь, аби-хто, що-небудь

нічий, хто-небудь, де-який, будь-чий

будь-хто, якийсь, ніякий, хто-зна-що

Запитання 14

Числівник є в реченні

варіанти відповідей

Тричі крига замерзала, тричі розтавала.

Козацький полк ділився на сотні.

На репетицію прийшло п'ятеро хлопців.

Раптово вдарив двадцятиградусний мороз.

Стокілометрову відстань подолали дуже швидко.

Запитання 15

Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев'яносто вісім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р.в. семи сотень дев'яноста восьми

Д.в. сімсот дев'яноста вісьмом

Зн.в. семисот дев'яноста вісім

Ор.в. сьомастами дев'яноста вісьма

М.в. (на) семисот дев'яноста вісьмох

Запитання 16

Помилку у відмінюванні числівників допущено в рядку

варіанти відповідей

двохсот шістдесятьох учнів

ділити на одну двадцяту

сімдесяти восьми гривень

перекладений стома мовами

отримати півтори тисячі

Запитання 17

Правильною є форма орудного відмінка числівника у рядку

варіанти відповідей

сто одним

п'ятьомастами восьма

сорока сьома

дев'яностами двома

двадцятьма чотирьома

Запитання 18

Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку

варіанти відповідей

двадцять два футболісти

три з половиною сантиметрів

двадцять чотири учня

півтори літри

сім цілих і вісім десятих відсотків

Запитання 19

Відмінкову форму числівника вжито правильно в реченні

варіанти відповідей

Певніші і докладніші відомості про козаків ми знаходимо коло року тисяча п'ятисот п'ятидесятого.

Якось у тисячу шістсот сорок сьомому році Чаплинський напав зі своїми гайдуками на Суботів.

Найперші відомості про козаків записані в хроніках і літописах уже в тисяча чотирьохсот другому році.

Богун виявив талант полководця під час Берестецької битви в червні тисяча шістсот п'ятдесят першого року.

Запорозька Січ до останніх днів свого існування, тобто до тисячу семисот сімдесят п'ятого року, залишалася острівцем волі.

Запитання 20

Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку

варіанти відповідей

обидва хлопця

три десятих метри

сто два клена

чотири поверха

два випускники

Запитання 21

Закінчення має іменник у рядку

варіанти відповідей

чотири секунд..

півтора тижн..

обидві дівчин..

три лікар..

два муляр..

Запитання 22

Граматично правильне речення утвориться, якщо до частини "Вітаємо зі святом..." додати частину, наведену в рядку

варіанти відповідей

Першим вереснем

Першого вересня

Першим вересням

Першим вересня

Запитання 23

Неправильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

десять хвилин десятого

зараз одинадцята

за десять хвилин сьома

пів на першу

буду після десятої

Запитання 24

Граматично правильна відповідь на запитання "Котра година?"

варіанти відповідей

дванадцять тридцять

десять хвилин першої

за десять одинадцята

половина десятої

без двадцяти десять

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест