Вуглекислий газ, одержаний при спалюванні 11,2 л метану (н.у.), пропустили крізь надлишок розчину натрій гідроксиду. Знайдіть і вкажіть у відповіді масу утвореної солі (г).
Хімічні властивості карбонатної кислоти (загальні для неорганічних кислот)
1) реакції з основними оксидами; 2) знебарвлення барвників; 3) різкий запах; 4) дуже кислий смак; взаємодія з 5) лугами; 6) солями
Неметалічні елементи розміщуються в періодичній системі
Вибіркове поглинання речовини з газового чи рідкого середовища поверхневим шаром твердого тіла - це..
До яких елементів належить Хлор?
Молекула вуглекислого газу має:
Серед зазначених напівсхем визначте реакцію, в якій Карбон є окисником:
Оберіть правильне закінчення речення: здатність атома хімічного елементу утворювати декілька простих речовин - це ...
Вкажіть електронну формулу Сульфуру в нормальному стані
Натрій сілікат можна добути взаємодією:
1) сплавляння NaOH і SiO2
2) сплавляння Na2O і SiO2
3) NaOH (розчин) і SiO2
4) Na2SiO3 і КОН (водні розчини)
5) Na3PO4 і К2SiO3 (водні розчини)
6) сплавляння Na2СO3 і SiO2
Виберіть правильні твердження про білий фосфор (3):
Яка алотропна модифікація Карбону є прозорою, безбарвною, не проводить електричний струму, дуже добре заломлює світло
Маса суміші гелію з киснем становить 24 г, а її об’єм – 56 л (н.у.). Обчисліть об’ємну частку (%) кисню в суміші.
Концентрована нітратна кислота реагує з:
Який колір буде в лакмусового папірця, якщо його занурити у нашатирний спирт
У перевернену до гори дном колбу можна зібрати:
З яким із перелічених металів НЕ буде реагувати розведена сульфатна кислота
Щоб рівновагу реакції 4HCl(г) + O2(г) ↔ 2H2O(г) + 2Cl2(г) ΔН0 = -166 кДж, змістити праворуч треба змінити температуру, тиск та концентрацію таким чином:
Основний продукт взаємодії концентрованої нітратної кислоти з Cu:
При повному електролізі 0,5 л водного розчину купрум (II) нітрату (густина 1,05 г/мл) на аноді виділився газ об’ємом 1,68 л (н.у.). Визначте масову частку (у %, з точністю до десятих) солі у вихідному розчині.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома