1. Вкажіть правильне тлумачення поняття «генетичний зв'язок»:
Вкажіть загальну схему генетичного ряду неметалу:
Вкажіть загальну схему генетичного ряду малоактивного металу:
Вкажіть генетичний ряд Сульфуру:
Вкажіть генетичний ряд Карбону:
Вкажіть генетичний ряд Калію:
Установіть відповідність між неметалічним елементом та його біологічним значенням:
Елемент Біологічне значення
1 Нітроген А входить до складу гормонів щитоподібної залози
2 Флуор Б бере участь в утворенні кісток, зубів, волосся, нігтів
3 Оксиген В входить до складу білків, амінокислот, НК, АТФ
4 Йод Г бере участь у тканинному й клітинному диханні
Установіть відповідність між металічним елементом та його біологічним значенням:
Елемент Біологічне значення
1 Кальцій А компонент гемоглобіну крові та м’язового міоглобіну
2 Калій Б містяться в усіх клітинах і фізіологічних рідинах організму
3 Ферум В бере участь у проведенні імпульсу від нервів до м’язів
4 Магній Г основний елемент кісткової тканини та зубів
Установіть послідовність типів хімічних реакцій у перетворенні:
CaO → Ca(OH)2 → CaCl2 → CaCO3 → CaO:
А розкладу В заміщення
Б сполучення Г обміну
Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 → Cu(OH)2 → CuCl2:
А NaOH В H2SO4
Б O2 Г NаCl
Вкажіть загальну схему генетичного ряду активного металу:
Вкажіть генетичний ряд Кальцію:
Вкажіть генетичний ряд Фосфору:
Вкажіть генетичний ряд Купруму:
Вкажіть генетичний ряд Натрію:
Вкажіть біологічне значення зображеного елемента:
Вкажіть біологічне значення зображеного елемента:
Вкажіть біологічне значення зображеного елемента:
Вкажіть біологічне значення зображеного елемента:
Молочні продукти (особливо сири), горіхи, сардини, лосось є джерелами надходження в організм ...:
Нестача цього елемента може призвести до порушень серцево-судинної діяльності (аритмії):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома