Контрольна робота з теми «Органічні сполуки. Вуглеводні»

Додано: 10 березня
Предмет: Хімія, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Вкажіть назву речовини, структурна формула якої

  СН3 –СН – СН3

                 │

            СН3

варіанти відповідей

   а) 2-метилпропан

     

б) 2-йодопропан

     

в) 2-хлорпропан.

Запитання 2

Вкажіть назву речовин, структурна формула якої

СН3 –СН – СН3

               │         

         Вr

    

варіанти відповідей

 а) 2-метилпропан

    

 б) 2-хлорпропан

   

  в) 2-бромпропан.

Запитання 3

Вкажіть загальну формулу насиченого вуглеводню:

   

варіанти відповідей

  а) Сn Н2n+2          

б) Сn Н2n           

в) Сn Н2n-2.

Запитання 4

Вказати формулу пентину:         

варіанти відповідей

а) С5Н8;   

б) С5Н10;   

в) С5Н12.

Запитання 5

Який тип хімічного зв’язку в молекулі ацетилену:

      

варіанти відповідей

а) подвійний;     

б) ординарний; 

в) потрійний.

Запитання 6

До якого класу сполук належать   2-метилбут-1ен:

     

варіанти відповідей

а) насичених вуглеводнів; 

 б) ненасичених вуглеводнів; 

     

в) ароматичних вуглеводнів

Запитання 7

Скільки грамів брому може приєднатися до 3,36 л етилену (н.у.) ?

   

варіанти відповідей

 1) 24 г;             

    2) 19,2 г;                 

   3) 32 г

Запитання 8

В результаті гідрування етену одержали 6 г етану.

Який об’єм водню вступив в реакцію?

    

варіанти відповідей

1) 11,2 л;            

 2) 3,36 л.        

 3) 4,48 л;

4) 22,4 л

Запитання 9

Сполука має в два рази більше атомів Гідрогену ніж Карбону. Густина її за воднем 28. Визначити формулу сполуки.

    

варіанти відповідей

 1) С4Н8;            

 2) С4Н10;            

 3) С5Н8.

Запитання 10

Вивести формулу органічної речовини, якщо відомі масові частки елементів, які складають цю молекулу: W(C) = 51,89%, W(H) =9,73%,

W(Cl) = 38,38%. Відносна густина пари цієї речовини за повітрям дорівнює 3,19.

     

варіанти відповідей

 1) С4Н8Сl2;          

2) С4Н9Сl;             

  3) С4Н10Сl.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест