Однаковий звук позначають букви, виділені в окремих словах речення
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
(1)Течія спочатку була неспішною, і (2)русло ніби губилося в (3)болотистих берегах, але (4)посередині (5)рівнини річка раптом звужувалася й наступні (6)одинадцять (7)кілометрів мчала стрімким потоком, наче боялася, що хтось захоче (8)застопорити її на шляху до свободи.
НЕПРАВИЛЬНО виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
М’якого знака НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Префікс с- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ
Прикметники із суфіксом -цьк- можна утворити від усіх іменників у рядку
Апострофа НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в обох словах рядка
Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Суфікс -ств- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Завдання 11-14 стосується речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Демонстрація модних ______ нової колекції ______ відбудеться через ______.
Витрати на проєкт «БібліоХаб», за оцінками експертів, становлять від ______ до ______ тисяч ______.
Що більше ми дізнавалися про нового однокласника, то все __________ він виявлявся: і мови давалися хлопцеві __________, ніж іншим, і в математиці був __________ серед ровесників.
_________, сестра знову експериментувала на кухні й приготувала кольрабі, __________ у вершковому соусі.
Тепер медичну допомогу в Україні надають не лише ______ реєстрації: кожен може вибрати сімейного ______ (терапевта чи педіатра) у ______ поліклініці.
Прочитайте діалог
(цифри позначають номери реплік).
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ
А
Насте, Наталю, Стефаніє
Б
учителю, лікарю, викладачу
В
Олександре, Дмитре, Юріє
Г
бабусю, хлопче, сестро
Подовження приголосного відбувається у формі орудного відмінка іменника
А
нежить
Б
гордість
В
кошеня
Г
подорож
Д
праматір
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
(1) За багато століть люди звикли охороняти та прикрашати джерела наділяючи їх цілющими й магічними властивостями. (2) Особливо відзначилися в цьому італійці. (3) Узагалі Італія справедливо заслуговує називатися країною криниць і водограїв. (4) Чимало з них має багатовікову історію, а тому їх уважають національними пам’ятками, яких не оминають увагою туристи. (5) Це тому, що навіть ті з них, які призначені для суто побутових потреб, зроблені вигадливо та майстерно. (6) Наприклад у Венеції криниці були споруджені в готичному стилі, а в Римі доба бароко залишила нам славнозвісний фонтан Треві. (7) Таке ж шанобливе ставлення до джерел виплекали покоління в Середній Азії, де криниці в буквальному розумінні «давали» життя людським поселенням сприяли нормальному функціонуванню господарства.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома