Контрольна робота за 2 семестр

Додано: 13 травня
Предмет: Алгебра, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Розв'язати систему

варіанти відповідей

(-9;6) і (6;9)

(-9;-6) і (6;9)

(-9;6) і (-6;9)

(-9;-6) і (-6;-9)

Запитання 2

Периметр прямокутника дорівнює 34 см., а його діагональ 13 см. Нехай одна сторона прямокутника = х см, а інша у см. Яка з наведених систем рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові?

варіанти відповідей
Запитання 3

Знайти суму 14 перших членів арифметичної прогресії, якщо a1 = 12, a14 = - 27.

варіанти відповідей

-105

105

273

-273

Запитання 4

Знайти моду вибірки 2; 4; 3; 4; 4; 7; 6; 6; 7; 6; 8; 6; 10; 15

варіанти відповідей

2

4

6

7

3

8

10

15

Запитання 5

У меню шкільної їдальні є на вибір 6 види пиріжків і 4 види соку. Скільки різних варіантів вибору сніданку з одного пиріжка і однієї склянки соку є в учня цієї школи.

варіанти відповідей

24

12

10

15

Запитання 6

У коробці лежать 12 кольорових олівців, з яких 2 – сині. Яка ймовірність того, що навмання взятий із коробки олівець буде синім?

варіанти відповідей

1/6

1/12

1/24 

1/2

Запитання 7

Укажіть послідовністі, які є геометричною прогресією

варіанти відповідей

0; 6; 3; 1; ...   

27 ; 9; 3; 1; ...

1; 3; 9; 18; ... 

-3; -6; -12; 24; ...

Запитання 8

Знайти сьомий член геометричної прогресії n), якщо в1 = 3, q = -2

варіанти відповідей

- 192 

192

- 96

96

Запитання 9

При вивченні теми "Елементи статистики" студент отримав оцінки:

10; 7; 9; 7; 7; 7; 6; 7; 6; 7; 4. Знайдіть середню оцінку за тему.

варіанти відповідей

9

7

6

Запитання 10

Знайдіть суму перших п'яти членів арифметичної прогресії якщо її перший член 6, а різниця рівна -3

варіанти відповідей

12

10

5

0


Запитання 11

Знайдіть п'ятий член геометричної прогресії (bn), якщо b4 = 3; b6 = 12 

варіанти відповідей

6

6 або - 6 

7,5 

36

Запитання 12

Арифметичну прогресію (аn) задано формулою n – го члена an = 4 – 8n. Знайти різницю цієї прогресії 

варіанти відповідей

- 2

4

- 8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест