Контрольна робота за І семестр 11 клас

Додано: 13 грудня 2023
Предмет: Хімія, 11 клас
24 запитання
Запитання 1

Проаналізуйте наведену схему гальванічного елемента та вкажи правильне твердження

варіанти відповідей

на цинковому електроді катіони Zn2+відновлюються

на мідному електроді катіони Cu2+ окиснюються

маса цинкового електрода поступово збільшується

маса мідного електрода поступово збільшується

Запитання 2

Укажіть колір метилоранжу у водному розчині Na2СО3

варіанти відповідей

Синій

Малиновий

Білий

Жовтий

Запитання 3

Вказати забарвлення лакмусового папірця у розчині солі FeSO4

варіанти відповідей

Синє

Червоне

Жовте

Біле

Запитання 4

Позначте правильну відповідь.

1. Гальванічний елемент перетворює хімічну енергію на електричну.

2. У гальванічному елементі відбувається окисно-відновна реакція.

варіанти відповідей

вірне 2 твердження;

 всі твердження невірні;

вірні всі твердження;

вірне 1 твердження.

Запитання 5

За кількістю і складом реагентів і продуктів реакції, хімічні реакції поділяють на...

варіанти відповідей

необоротні і оборотні

окисно- відновні, без зміни ступенів окиснення елементів

екзотермічні, ендотермічні

сполучення, розкладу, заміщення, обміну

Запитання 6

Дано термохімічне рівняння реакції горіння карбон(ІІ) оксиду:

2СО (г) + О2 (г) = 2СО2 (г), ΔН = – 566 кДж. Вказати умови, при яких хімічна рівновага зміситься у бік прямої реакції

варіанти відповідей

Зниження концентрації СО2

Зниження концентрації СО і О2

Підвищення температури

Зниження температури

Підвищення тиску

Зниження тиску

Збільшення концентрації СО і О2

Запитання 7

Є два водні розчини солей: 1-калій сульфіду та 2- ферум(ІІІ) нітрату Проаналізуй наведені твердження й укажи правильні.

І. У розчині 1 фіолетовий лакмус набуває синього забарвлення.

ІІ. Значення рН розчину 2 менше, ніж значення рН розчину 1

варіанти відповідей

Лише І

Лише ІІ

Обидва вірні

Обидва неправильні

Запитання 8

Під час пропускання надлишку амоніаку крізь розчин нітратної кислоти масою 900 грам, з масовою часткою кислоти 42% одержали амоній нітрат масою 400 грам. Визнач відносний вихід амоній нітрату. Розв'язок задачі надіслати

варіанти відповідей

85,3%

83,3%

63,3%

75,3%

Запитання 9

Укажи схему, що відповідає перетворенню O0 → O–2.


варіанти відповідей

1s22s22p4 – 3 e → 1s22s22p1

1s22s22p4 + 2 e → 1s22s22p6

1s22s22p3 + 3 e → 1s22s22p6

1s22s22p5 – 2 e → 1s22s22p3

Запитання 10

У разі додавання каталізатора в рівноважну систему рівновага

варіанти відповідей

зміщується в бік більшої кількості речовини

зміщується в бік екзотермічної реакції

зміщується в бік продуктів реакції

не зміщується

Запитання 11

Укажіть тип зв’язку у сполуці, утвореній хімічними елементами з протонними числами 1 і 35

варіанти відповідей

 Ковалентний полярний

 Ковалентний неполярний

Йонний

 Металічний

Запитання 12

Укажіть, до якого елемента зміщені спільні електронні пари в молекулі ССl4

варіанти відповідей

 до Карбону, оскільки його електронегативність вища, ніж у Хлору

до Карбону, оскільки його електронегативність нижча, ніж у Хлору

 до Хлору, оскільки його електронегативність нижча, ніж у Карбону

  до Хлору, оскільки його електронегативність вища, ніж у Карбону

Запитання 13

Речовина, утворена елементами з електронними конфігураціями ...2s1 і ...3s23p4 має хімічний зв'язок:

варіанти відповідей

Ковалентний полярний  

Ковалентний неполярний

Йонний

Металічний

Запитання 14

Вкажіть ряд елементів, що розташовані в порядку збільшення електронегативності:

варіанти відповідей

S, P, Si

P, S ,Cl

O , S, Se

Запитання 15

Під час утворення ковалентного зв'язку атом неметалічного елемента прагне набути електронної конфігурації атома.

варіанти відповідей

найближчого неметалічного елемента

найближчого металічного елемента

найближчого інертного елемента

будь-якого інертного елемента

Запитання 16

Проаналізуйте твердження і вкажіть правильне:

1. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок утворення спільних електронних пар.

2. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання протилежно заряджених йонів.

3. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання позитивних йонів і вільних електронів.  

варіанти відповідей

правильне перше твердження

правильне друге твердження

правильне третє твердження

всі твердження неправильні

Запитання 17

Спільним у будові йонів Mg2+ і F є...

варіанти відповідей

кількість протонів

загальна кількість протонів й електронів

кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні

кількість нейтронів

Запитання 18

Вкажіть протонні числа елементів, атоми яких мають однакову кількість електронних шарів:

варіанти відповідей

10 і 11

11 і 18

18 і 19

10 і 18

Запитання 19

Хімічний елемент Х розміщений у 3 періоді та утворює з Оксигеном вищий оксид, формула якого RO.

1. Визнач елемент Х.

2. Визнач його електронну формулу.

3. Укажи його тип ( s- , p- елемент)

4. Укажи його характер (металічний / неметалічний)

варіанти відповідей

Mg

Be

металічний

s-елемент

p-елемент

1s22s22p63s2

1s22s22p63s23p64s2

неметалічний

Запитання 20

Укажіть елемент, формула вищого оксиду якого Е2О3

 

варіанти відповідей

Йод

Талій

Станум

Ферум

Запитання 21

Визначте можливі ступені окиснення атома елемента, розташованого у 4 періоді, VIІ А групі

 

варіанти відповідей

0, +2

-1, 0, +1,+3, +5

-2, 0, +2,+4, +6

-3, 0, +3,+5

-4, 0, +2,+4

0, +1

0, +3

-1,0, +1, +3, +5, +7

Запитання 22

Укажіть сучасне формулювання періодичного закону

варіанти відповідей

властивості простих речовин, а також властивості сполук хімічних елементів перебувають у періодичній залежності від величини атомних ваг.

властивості хімічних елементів, а також утворених ними сполук перебувають у періодичній залежності від величини зарядів ядер їх атомів.

Запитання 23

Укажіть електронну формулу останього рівня атома Cl

варіанти відповідей
Запитання 24

Вищий ступінь окиснення елемента +5, нижчий ступінь окиснення - -3. Даний елемент знаходиться в :

варіанти відповідей

період 1, група І

період 2, група V

період 3, група VI

період 4, група VII , побічна підгрупа

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест