Укажи рядок, у якому правильно зазначено рН водних розчинів відповідних солей. Доведіть це рівняннями гідролізу цих солей у молекулярному, повному йонному та скороченому йонному виглядах. Для багатозарядних йонів рівняння гідролізу скласти лише для І ступеня. Фото рівнянь гідролізу надішліть
Проаналізуйте наведену схему гальванічного елемента та вкажи правильне твердження
Укажіть колір метилоранжу у водному розчині Na2СО3
Позначте правильну відповідь.
1. Гальванічний елемент перетворює хімічну енергію на електричну.
2. У гальванічному елементі відбувається окисно-відновна реакція.
Дано термохімічне рівняння реакції горіння карбон(ІІ) оксиду:
2СО (г) + О2 (г) = 2СО2 (г), ΔН = – 566 кДж. Вказати умови, при яких хімічна рівновага зміситься у бік прямої реакції
Є два водні розчини солей: 1-калій сульфіду та 2- ферум(ІІІ) нітрату Проаналізуй наведені твердження й укажи правильні.
І. У розчині 1 фіолетовий лакмус набуває синього забарвлення.
ІІ. Значення рН розчину 2 менше, ніж значення рН розчину 1
Під час пропускання надлишку амоніаку крізь розчин нітратної кислоти масою 900 грам, з масовою часткою кислоти 42% одержали амоній нітрат масою 400 грам. Визнач відносний вихід амоній нітрату. Розв'язок задачі надіслати
Укажи схему, що відповідає перетворенню O0 → O–2.
У разі додавання каталізатора в рівноважну систему рівновага
Речовина, утворена елементами з електронними конфігураціями ...2s1 і ...3s23p4 має хімічний зв'язок:
Вкажіть ряд елементів, що розташовані в порядку збільшення електронегативності:
Проаналізуйте твердження і вкажіть правильне:
1. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок утворення спільних електронних пар.
2. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання протилежно заряджених йонів.
3. Ковалентний зв'язок виникає внаслідок притягання позитивних йонів і вільних електронів.
Спільним у будові йонів Mg2+ і F– є...
Хімічний елемент Х розміщений у 3 періоді та утворює з Оксигеном вищий оксид, формула якого RO.
1. Визнач елемент Х.
2. Визнач його електронну формулу.
3. Укажи його тип ( s- , p- елемент)
4. Укажи його характер (металічний / неметалічний)
Визначте можливі ступені окиснення атома елемента, розташованого у 4 періоді, VIІ А групі
Укажіть сучасне формулювання періодичного закону
Укажіть електронну формулу останього рівня атома Cl
Вищий ступінь окиснення елемента +5, нижчий ступінь окиснення - -3. Даний елемент знаходиться в :
За кількістю і складом реагентів і продуктів реакції, хімічні реакції поділяють на...
Термохімічний розклад вапняку (кальцій карбонату) відбувається за термохімічним рівнянням
СаСО3(тв.) = СаО (тв.) + СО2(г.) : ∆Н = +180 кДж/моль
Обчисли кількість теплоти, що поглинається під час розкладу вапняку для отримання паленого вапна масою 140 г.
Фото розв'язку надіслати.
Яка з реакцій відповідає скороченому йонно-молекулярному рівнянню
Н+ + ОН– = Н2О?
Урівняйте рівняння з допомогою електронного балансу. Вкажіть окисник та відновник. В відповіді виберіть суму коефіцієнтів в рівнянні
Zn + HNO3(k) = Zn(NO3)2 + H2O + N2
Фото надіслати.
Укажіть необоротні реакції:
Розташуйте явища за зростанням швидкості хімічних реакцій, які їх супроводжують:
А) вибух вугільного пилу;
Б) утворення мінералів у природі;
В) згоряння бензину в двигуні;
Г) ржавіння заліза.
Установіть відповідність між явищами (1-5) та чинниками впливу на швидкість реакцій, що супроводжують зазначені явища (А-Д):
1) Харчові продукти довше зберігаються у вакуумних упаковках.
2) Аби пришвидшити випалювання залізної руди, її подрібнюють і розпорошують.
3) Влітку зростає небезпека харчових отруєнь.
4) Термін служби мідних водопровідних труб значно більший порівняно зі сталевими.
5) У присутності манган (ІV) оксиду розкладання гідроген пероксиду прискорюється.
А) Зі зростанням температури швидкість реакцій збільшується.
Б) Зі зменшенням концентрації реагентів швидкість реакції зменшується.
В) Зі зростанням площі поверхні контакту реагентів швидкість реакції зростає.
Г) Каталізатори пришвидшують хімічні реакції.
Д) Швидкість реакції залежить від природи реагентів.
Укажіть рівняння хімічної реакції, що є реакцією окисно-відновною, заміщення та екзотермічною:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома