Підсумкова діагностична робота за І семестр. Алгебра, 9 клас

Додано: 8 грудня
Предмет: Алгебра, 9 клас
16 запитань
Запитання 1

Розв’яжіть нерівність 8 + x ≤ 0.

варіанти відповідей


[8;+∞)


[-8;+∞)


(-∞; 8)

(-∞; -8]


Запитання 2

Розв’яжіть нерівність 10< 24 – 2х .

варіанти відповідей

 (-∞; 3)  

 (3; +∞) 

(-∞; 2) 

 (2; +∞) 

Запитання 3

Відомо, що 5<а<10. Оцініть значення виразу: 2а - 4

варіанти відповідей

6<2а-4<16

16<2а-4<6

10<2а-4<20

14<2а-4<24

Запитання 4

Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей

варіанти відповідей

1; 2; 3; 4; 5

1; 2; 3; 4

2; 3; 4

2; 3; 4; 5

Запитання 5

Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –3.

варіанти відповідей

8

10

-8

-10

Запитання 6

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

(0; 4)

(6; 4)

(-5; 3)

(3; -5)

Запитання 7

Для функції у = -х2 +2х + 3 знайти

1) область визначення;

2) нулі функції;


варіанти відповідей

1) D = (-∞; ∞); 2) у =0, якщо х = 1; -3;


1) D = (-∞; ∞); 2) у =0, якщо х = -1; 3;


1) D = (-∞; ∞); 2) у = 0, якщо х = -1; 3;


1) D=(∞; -∞); 2) у = 0, якщо х = -1; 3;


Запитання 8

розв'яжіть квадратну нерівність х2-5х-36<0

варіанти відповідей

⌈-4;-9⌉

(4;-9)

(-4;9)

(4;9)

Запитання 9

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень...

варіанти відповідей

 (–∞; 5) 

 (3; 5)

 (–∞; 3)

 (2; 4)

Запитання 10

Функція задана формулою f(x)= x2– 1. Знайти f(3);

варіанти відповідей

-8

1

3

8

Запитання 11

Яка з функцій є квадратичною?

варіанти відповідей

y=x2+3x-1

y=x+10

y=1 ∕ x3

y=x-1

Запитання 12

Графіком квадратичної функції є ...

варіанти відповідей

парабола

гіпербола

пряма

коло

Запитання 13

Вітки параболи, заданої формулою у=2x2+3x-1, напрямлені

варіанти відповідей

вверх

вниз

неможливо визначити

Запитання 14

Графік якої функції зображено малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 15

Порівняти числа а і в, якщо а - в = -5,2

варіанти відповідей

 а > в

  а = в

 а < в


  визначити неможливо

Запитання 16

Із пункту A вийшли одночасно дві групи туристів. Одна група попрямувала на північ, а інша — на схід. Через 4

 год відстань між ними дорівнювала 24 км, причому перша група пройшла на 3 км більше. З якою швидкістю йшла кожна група?

 

Вибери відповідну математичну модель, позначивши довжину шляху першого(ої) групи за x км, а другого(ої) групи за y км.

 

варіанти відповідей

 x+y=3

x2+y2=576

x−y=3

x2+y2=576


x−y=3

4x+4y=24

x−y=3

x2+y2=24


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест