Розв’яжіть нерівність 8 + x ≤ 0.
Розв’яжіть нерівність 10x < 24 – 2х .
Відомо, що 5<а<10. Оцініть значення виразу: 2а - 4
Знайдіть цілі розв’язки системи нерівностей
Знайдіть значення функції y = –x2 + 2x + 5 при х = –3.
Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4
Для функції у = -х2 +2х + 3 знайти
1) область визначення;
2) нулі функції;
розв'яжіть квадратну нерівність х2-5х-36<0
Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень...
Функція задана формулою f(x)= x2– 1. Знайти f(3);
Яка з функцій є квадратичною?
Графіком квадратичної функції є ...
Вітки параболи, заданої формулою у=2x2+3x-1, напрямлені
Графік якої функції зображено малюнку?
Порівняти числа а і в, якщо а - в = -5,2
Із пункту A вийшли одночасно дві групи туристів. Одна група попрямувала на північ, а інша — на схід. Через 4
год відстань між ними дорівнювала 24 км, причому перша група пройшла на 3 км більше. З якою швидкістю йшла кожна група?
Вибери відповідну математичну модель, позначивши довжину шляху першого(ої) групи за x км, а другого(ої) групи за y км.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома