Розв'яжіть нерівність -x2+x+2<0.
Знайдіть множину розв'язків нерівності -x2-x+6>0.
Знайдіть розв'язки нерівності 4x2-4x+1≤0.
Вкажіть кількість цілих відїємних розв'язків нерівності x2-4x-96≤0.
Обчисліть суму усіх цілих розв'язків нерівності x2+3x-18<0.
Розв'язком якої з наведених систем рівнянь є пара чисел (5; 6)?
Розв'язком якої з наведених систем рівнянь є пара чисел (5; -1)?
Яку з наведених систем рівнянь можна розв'язати за допомогою графіків, зображених на рисунку?
Яку з наведених систем рівнянь можна розв'язати за допомогою графіків, зображених на рисунку?
Встановіть графічно кількість розв'язків системи рівнянь.
Знайдіть графічно усі розв'язки системи рівнянь.
Знайдіть усі розв'язки системи рівнянь.
Встановіть графічно кількість розв'язків системи рівнянь.
Встановіть графічно кількість розв'язків системи рівнянь.
Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 17 см, а один з катетів на 7 см менший від іншого. За допомогою якої з поданих систем рівнянь можна знайти катети трикутника, якщо вони дорівнюють х см та у см?
Довжина огорожі дитячого майданчика прямокутної форми дорівнює 220 м, а його площа - 3000 м2. За допомогою якої з поданих систем рівнянь можна знайти довжину та ширину майданчика, якщо вони відповідно дорівнюють х м та у м?
Одному з робітників для самостійного виконання завдання потрібно на 4 год менше часу, ніж другому. Перший робітник пропрацював 4 год, а потім його змінив другий та за 6 год завершив виконання завдання. За скільки годин може виконати це завдання кожний робітник, працюючи самостійно?
Олена і Ганна можуть прополоти город, працюючи разом, за два дні. За скільки днів може прополоти цей город кожна дівчина, працюючи самостійно, якщо Олені для того, щоб прополоти 1/3 городу, потрібно на 3 дні менше, ніж Ганні, щоб прополоти 2/3 городу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома