Контрольне тестування:"Парадигми та технології програмування"

Додано: 18 квітня
Предмет: Інформатика, 11 клас
15 запитань
Запитання 1


Діаграма класів −

варіанти відповідей

це зв’язок, при якому зміни в описі одного класу впливають на інші класи

це результати відпрацювання методів

це опис сукупності статичних складових ПЗ

це опис сукупності об’єктів із загальними атрибутами, операціями і семантикою

Запитання 2

Які бувають типи зв’язків між класами:

варіанти відповідей

узагальнення

асоціація

генерація

абстракція

залежність (використання)

 реалізація

узаконення

Запитання 3

Тип зв’язку візуалізується формою лінії та стрілки. Під якою цифрою прихована асоціація?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Тип зв’язку візуалізується формою лінії та стрілки. Під якою цифрою прихована асоціація?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Тип зв’язку візуалізується формою лінії та стрілки. Під якою цифрою прихована залежність?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6


Основне завдання діаграми діяльностей —

варіанти відповідей

об’єкти, їх стан і взаємозв’язок між ними в конкретний момент часу

результати відпрацювання методів

є подання алгоритмів процесів, які виконуються в системі


показати послідовність етапів складного процесу та деякі обмеження, накладені на ці етапи

Запитання 7

У 1990 році дослідники Якоб Нільсен і Рольф Молич оголосили 10 евристик — правила, що найчастіше використовуються в проектуванні дизайну інтерфейсу. Оберіть світлини на яких вони зображені.

варіанти відповідей
Запитання 8

Для створення інтерфейсу ПЗ розробники використовують прототипи інтерфейсу. Які вони бувать? (дві відповіді)

варіанти відповідей

 Центральні

Перпендикулярні

Вертикальні, або структурні

Горизонтальні

Дотичні

Запитання 9

Системна архітектура визначає загальний склад інформаційної системи (ІС) організації й зазвичай має такі складові: (5 відповідей)

варіанти відповідей

Архітектуру обладнання

IDEF

Архітектуру даних

Стандарт ARIS

Архітектуру додатків

UX − дизайн

Архітектуру податків

SILK − інтерфейс

Запитання 10

Розробка інтерфейсу користувача складається з таких етапів, як ... Відновіть послідовність.

варіанти відповідей

дослідження, проектування структури, проектування дизайну, безпосереднього розроблення

проектування дизайну, безпосереднього розроблення, дослідження, проектування структури

проектування структури, проектування дизайну, безпосереднього розроблення, дослідження

дослідження, проектування дизайну, безпосереднього розроблення, проектування структури

проектування дизайну, дослідження, безпосереднього розроблення, проектування структури

безпосереднього розроблення, проектування дизайну, дослідження, проектування структури

Запитання 11

Вперше поняття архітектури зустрічається...

варіанти відповідей

на початку 1960-х років у Едсгера Дейкстри

в 1978 році в описах науково-дослідних робіт Девіда Парнаса

в 1968 році в описах науково-дослідних робіт Едсгера Дейкстри

на початку 1970-х років у Девіда Парнаса

Запитання 12

Універсальна мова моделювання UML є засобом моделювання (не програмування) для створення моделей будь-якого рівня абстракції для ПЗ будь-якого призначення і містить:

варіанти відповідей

таблиці

графіки

діаграми

нотації

Запитання 13

Відновіть порядок послідовності загальної схема розробки ПЗ:

1. Розробка ПЗ (тільки розробник)

2. Результат — ПЗ (замовник, користувач)

3. Вимоги (замовник)

варіанти відповідей

1 − 2 − 3

3 − 1 − 2

 2 − 3 − 1

3 − 2 − 1

1 − 3 − 2

Запитання 14

Валідація 

варіанти відповідей

це саме ті функції, які має виконувати дане ПЗ, його сервіси

це процес перевірки ПЗ або його компонентів на відповідність отриманих результатів визначеним вимогам

це множина ролей, які виконуються в процесі взаємодії дійових осіб та прецедентів

це визначення відповідності ПЗ очікуванням і потребам замовника (користувача)

Запитання 15

Що із запропонованого є засобами моделювання?

варіанти відповідей

UML (англ. Unifi ed Modeling Language — уніфікована мова моделювання), використовується у парадигмі ООП

Rational Rose — світовий лідер серед засобів візуального моделювання

CASE (англ. Сomputer Aided Software Engineering — комплекс інструментів і методів програмної інженерії для проектування ПЗ)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест