Контрольний тест 1 семестр Основи здоров'я 9 клас

Додано: 12 грудня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 668 разів
16 запитань
Запитання 1

Найбезпечнішими поверхами у багатоповерхівках є:

варіанти відповідей

верхні поверхи;

з сьомого по дев'ятий;

перший та другий

з третього до передостанього

Запитання 2

У квартирі відносно безпечним місцем є:

варіанти відповідей

ванна кімната;

ванна кімната, якщо там немає газового котла та дзеркал;

місце за двома глухими стінами;

балкон

Запитання 3

Що робити, якщо потрапили під завал?

варіанти відповідей

тихенько чекайте, поки розберуть завал;

 якщо є можливість - скористайтеся телефоном, привертайте увагу звуками;

 швидко самі розбирайте завал;

 якщо ніхто не чує - пробуйте ПОВІЛЬНО вивільнити руки та ноги

Запитання 4

Оберіть ознаки КРИТИЧНОЇ кровотечі?

варіанти відповідей

невелика кількість крові на одязі

велика кількість крові на одязі та на підлозі

пульсуюча кровотеча, велика рана

різка блідість, слабкість, втрата свідомості

Запитання 5

Якщо у потерпілого відсутнє дихання слід:

варіанти відповідей

чекати швидку медичну допомогу;

покласти його на бік, і легенько струшувати.Періодично перевіряти реакцію зіниць;

покласти на спину та робити непрямий масаж серця та штучне дихання; 

Запитання 6

Джгут (турнікет) необхідно накласти...

варіанти відповідей

на кінцівку якомога вище

на кінцівку якомога нижче

 на місце кровотечі

не має значення

Запитання 7

Дві стадії розвитку стресу - це

варіанти відповідей

різке збудження, посилення усіх реакцій, що певний час триває, і потім поступово спадає

різке пригнічення усіх реакцій, яке потім переходить у збудження

у стресу одна стадія

поступове повільне збудження усіх систем і поступове уповільнення

Запитання 8

Які дії допомоги правильні для всіх випадків критичних станів людини (ступор, істерика, нервове тремтіння, агресія, плач, панічна атка?

варіанти відповідей

обійняти людину

говорити спокійним тоном, тихо, упевнено

переключити внутрішню напругу на фізичні відчуття ("заземлення", дихання)

дати побути в цьому стані, доки не стане легше

Запитання 9

Під час відсутності зв'язку, інтернет-сполучення, телебачення альтернативним засобом інформування населення залишається

варіанти відповідей

радіо

слухи

оголошення від поліції, рятівників, представників офіційної влади

повідомлення від інших осіб на вулиці

Запитання 10

Застосування небезпечних ядерних технологій для завдання шкоди життю і здоров`ю людей заради досягнення цілей політичного або ідеологічного характеру

варіанти відповідей

ядерний тероризм

біологічний тероризм

 соціальний тероризм

хімічна зброя

Запитання 11

Індивідуальний рівень безпеки залежить:

варіанти відповідей

від самої людини

від людини, національної безпеки


рівня безпеки у суспільстві

від людини, національної безпеки, безпеки всього людства

Запитання 12

Глобальні загрози - це ..

варіанти відповідей

одна з умов існування людства

наслідки розвитку людства

 сукупність загроз, що ставлять на межу знищення всього людства

 Всі відповіді вірні

Запитання 13

Як допомогти людині, якщо вона в стані панічної атаки? (Оберіть всі правильні відповіді)


варіанти відповідей

говорити спокійно і впевнено

попросити людину глибого і повільно дихати

 залишити людину в спокої

посадити, попросити розповісті те, що вона бачить, чує

Запитання 14

Які вам відомі техніки самодопомоги? (Оберіть всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

 дихальні вправи

 паління

релаксація


аутотренінг

Запитання 15

 Оберіть усі вірні твердження:

варіанти відповідей

сховищем можуть бути підземні паркинги та підземні переходи;

сигнал "Увага всім" - це протяжне звучання сирен або переривчасті гудки;

побачили підозрілий предмет - віднесіть його на безпечну територію;

щойно почули свист снаряду, падайте на землю

Запитання 16

Перехід до сталого розвитку передбачає

варіанти відповідей

необмежений економічний розвиток

досягнення динамічної рівноваги між виробництвом і споживанням

ніяких змін не потрібно проводити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест